SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

nigdzie mi nie pomogli...

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 7731

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez miętki z działu Odżywki, Suplementy.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 46 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 3
witam, może na początek tochę o mnie żeby rozjaśnić problem, mam 21 lat, 187 cm wzrostu, 69 kg wagi (super hiper przemiana materii), ćwiczę od 3 lat, początkowo były tylko hantle, później doszła sztanga razem z ćwiczeniami typu pompki, przysiady itp., później dodatkowo ławeczka prosta a teraz atlas. w grudniu zeszłego roku zacząłem brac odżywki (gainer olimpu plus keratyna tej samej firmy) i faktycznie miałem przyrost 3 kg na miesiąc, jednak po dwóch cyklach keratyny odstawiłem wszystko na pewien okres i tylko ćwiczyłem, okazało się że wszystko co mi przyrosło uciekło gdzieś bezpowrotnie, dowiedziałem się że to odwodnienie mięśni po keratynie i że to zawsze występuje, problem polega na tym że ponownie chciałem zacząć ćwiczyć na masę razem z odżywkami ale chciałbym aby przyrost uzyskiwany przeze mnie był stały i żeby po zaprzestaniu suplementacji nie uciekł gdzieś, mam do wydania około 200 zł na miesiąc i myślałem aby zaopatrzyć się w gainera mass xxl dla uzupełnienia diety plus coś jeszcze, nie wiem za bardzo co, prócz tego że chcę aby to był czysty przyrost mięśni (stały) bez wody, czy sztucznego napompowania, słyszałem że najlepszy byłby w takim wypadku stack keratynowy albo jabłczan i że po zaprzestaniu stosowania go nie będę miał żadnych spadków. chciałem prosić o radę, jakie suplementy wybrać w tym wypadku i czy faktycznie masa po stacku lub jabłczanie keratyny nie spadnie? słyszałem o paru typach: jabłczan olimpu, cell pump, xpand, prosiłbym o pomoc bo pisałem już na paru forach i nikt nie był mi w stanie doradzić środka po którym nie będę miał spadków a nie chce ćwiczyć a później wszystkiego tracić. pozdra