SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

nie mogę wyjść poza 37 w bicu

Wysłana -
mam powazny problem. 3 lata stazu a w bicu ciagle stoi 37. Probowalem roznych metod. Od ostatnio bic+tric superseria lacznie 9 serii na partie. Nie chce nic ruszyc... W czym lezy problem?

aktualny trening lap wyglada tak:

wszystko superseria

mlotki 3x12-10 + francuz 12-10

modlitewnik 3x 12-8 + sciaganie na wyciagu 12-10

maszyna uginanie 3x 12-10 + maszyna typu pompki na poreczach 10-8

wczesniej lecialo normalnie 8 serii na bica i 10 na trica. cwiczenia zmieniane co miesiac



Zmieniony przez - Frugoss w dniu 2017-05-12 19:45:29

Zmieniony przez - Frugoss w dniu 2017-05-12 19:47:49
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
jest sens zbombardowac lapy w 14 superseriach na maksa zebym ledwo co ruszyl lapa? czy wiecej by to zaszkodzilo jak pomoglo?
Wysłana -
może ze wróć do jednego ćwiczenia ale konkretnie- uginanie ze sztangą stojąc i czachołamacze
Wysłana -
Co z odzywianiem?
Wysłana -
Fajnie jakbyś napisał jakim planem lecisz. Dwa ćwiczenia na biceps w zupełności wystarczą, proponuje uginanie przedramion ze sztanga i młotki.
Wysłana -
1. Jedz ponad zapotrzebowanie.
2. Nie wszystkie mięsnie rozwijają się równomiernie, zależy to między innymi od tego w jakim przedziale intensywności pracujesz a jaką masz dominującą kompozycję włókien. Większość osób ma miks 50/50 co oznacza, że powinno się pobudzać mięśnie różnymi przedziałami powtórzeń.
3. Małe mięśnie rosną wolniej bo mają mniej włókien mięśniowych.
4. Niektóre mięśnie osiągają potencjał genetyczny do wzrostu szybciej, bo Twoja biomechanika albo trening pobudzają je bardziej np. często krótkie ręce = lepsza klatka.
5. Niektóre osoby muszą trenować mniej żeby rosnąć, bo trening wzbudza w nich zwiększony stan zapalny a zmniejszoną odpowiedź hipertroficzną, co oznacza że trzeba mięśniowi dać więcej czasu na regenerację i nadbudowę.
6. Niektóre osoby potrzebują częstej stymulacji i większych objętości treningu i te powinny trenować mniejsze mięśnie 3-5 razy w tygodniu.
7. Po efektach jakie masz teraz mozesz już podejrzewać w której grupie najprawdopodobniej jestes.
8. Im dłużej trenujesz tym więcej objętości treningu musisz wykonać. Jeżeli nie przeładowujesz progresywnie to nie pobudzasz do wzrostu.



Zmieniony przez - Khaine w dniu 5/22/2017 5:14:06 AM

Zmieniony przez - Khaine w dniu 5/22/2017 5:15:35 AM
Wysłana -
nie wiem, jak sie ma Twój staż do doświadczenia, bo to zupelnie inna kwestia,
ale może wyprobuj jakąś forme priorytetu? na 3-4 tygodnie i pozniej 2-3 off na klasycznym planie i kolejne podejscie.
Wysłana -
Po pierwsze nie ma informacji ile razy w tygodniu katujesz aż tyloma ćwiczeniami biceps i triceps (za dużo nie zawsze = dobrze). Moim skromnym zdaniem za dużo jest tych ćwiczeń.
Po drugie... uważam, że "ćwiczenia" pokroju "uginanie na maszynie" nie przynosi ciekawych efektów.

Ja bym wybrał po 2 ćwiczenia na biceps i na triceps ale nie na maszynach czy wyciągach ale na wolnych i prawdziwych ciężarach.


Zmieniony przez - SzeA w dniu 2017-05-22 16:59:21
Wysłana -
Od siebie dodam, że też biceps mam oporny a ruszyło go podciąganie podchwytem.
Wysłana -
Podciąganie podchwytem bardzo fajne ćwiczenie i je bym wybrał. Do tego uginanie ze sztangą. Mi fajnie triceps poszedł np. na francuskim uginaniu leżąc. Wyciągi i maszyny bym sobie odpuścił - dla mnie to strata czasu. Poza tym skup się na fazie ekscentrycznej... czy jak to się tam fachowo nazywa.



Zmieniony przez - SzeA w dniu 2017-05-22 17:05:37
Wysłana -
Dokładnie, jak jesteś naturalem to dla Ciebie do wzrostu są wolne ciężaru. Ta maszyna na bica i modlitewnik to słaby bodziec.
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź