SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

model matematyczny- sporty walki

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2979

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 69 Napisanych postów 1815 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 35261
Cześć :) studiuję matematykę i na jednym z przedmiotów mamy przedstawić prezentację na podstawie interesującego nas tematu. Naszym zadaniem jest znaleźć artykuł naukowy w którym ktoś się zajął stworzeniem matematycznego modelu czegoś co nas interesuje, no i później na tym modelu omówić jakieś zagadnienia optymalizacji. Zadeklarowałem się że omówię coś związanego ze sztukami walki, będąc przekonanym że na pewno powstały podobne artykuły związane z boksem, zapasami, tkd. Niestety teraz nic nie mogę takiego znaleźć.
Pytanie czy ktoś kojarzy jakąś pracę naukową w której modelowało się cokolwiek związanego ze sztukami walki (cios, rzut, kopnięcie, cokolwiek co da się pod ten temat podpiąć)

,,chodzić już umiem, teraz chce umieć latać" Eldoka

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11145 Napisanych postów 51525 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 69 Napisanych postów 1815 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 35261
Dzięki :) akurat angielski to nie problem, widziałem wcześniej tą pracę, nie jest to jednak do końca to czego szukam ;/

,,chodzić już umiem, teraz chce umieć latać" Eldoka

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 409 Napisanych postów 2089 Wiek 7 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 111617