SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Mięśnie brzucha - porady

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3569

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 4008 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 37791
Witam na forum prawdziwego eksperta. I od razu mam pytanie. Od pewnego czasu ( 2 lata ) obserwuję ciekawą rzecz z mięśniami prostymi brzucha. Mianowicie rozszerza mi się bruzda pomiędzy lewą i prawą stroną mięśnia prostego brzucha. Kiedyś miała gdzieś z 0,5 cm szerokości ( przy napiętych mięśniach ), teraz ma powyżej centymetra ( spokojnie mieści mi się w nią kciuk ). Troszkę się obawiam że może to grozić przepukliną, albo uszkodzeniem rozcięgna.

Trenuję judo od 13 lat, trening siłowy 2-3 razy w tygodniu, oprócz treningów na macie

Moderator działów Sporty Ogólnorozwojowe & Dla Zupełnie "Zielonych" & Grappling

I szkoda tylko, że w noc kwietniową, Ciągnąc za sobą smród spalin,
Nie cały Związek poleciał w kosmos, A tylko jeden Gagarin

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51556 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
To co Ci się rozszerza nazywa się kresa biała. Znajduje się w linii pośrodkowej. Mięśnie brzucha są symetryczne w płaszczyźnie strzałkowej. W sposób naturalny kresa biała je rozdziela. Optyczne poszerzenie kresy może byc złudzeniem poprzez porównanie z mocno zarysowanymi metamerami mięśnia prostego. Do momentu, w którym poczujesz ból w kresie oraz zobaczysz typowe dla przepukliny uwypuklenie, nie masz czym się przejmować.

Dariusz Czarnecki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący