SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

maszyna a ciężar własnego ciała

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2162

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 13 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 534
Cześć

Jakoż że jestem początkujący wydawało mi się dotąd, że maszyna na zdjęciu jest odpowiednikiem podciągania na drążku. Zdziwiło mnie więc, że ćwicząc na tej maszynie (z obciążeniem równym własnej wadze) jestem w stanie zrobić jakieś 2 razy więcej powtórzeń niż robię podciągnięć na drążku . O co w tym biega??

Jarek

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12022 Napisanych postów 160362 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1234145
jak widzisz zatem wykonywanie cwiczen na tego typu azynach, powiazane jest ze zmiana dzwigni w przelozeniu obciazenia, co sprawia, ze jestesmy w stanie podobny ciezar podniesc, w tym przypadku podciagnac, wiecej razy dobry sposob na rozgrzewke

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja https://www.instagram.com/tomq.bb
[email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 13 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 534
myślałem, że jej konstruktorzy tak to zaprojektowali, że jak ustawiam 100 kg to na uchwytach mam sto i nie muszę dokonywać jakiś obliczeń z przełożeniami
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12022 Napisanych postów 160362 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1234145