SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o budowaniu masy!

low carb masa

Wysłana -
warto zwrócić uwagę na błonnik - masz na myśli żeby spożywać tak?: D
Lubię dodawać otręby do owsianki.


Zmieniony przez - najdus w dniu 2017-12-26 17:45:21
Wysłana -
Tak. Zwrócić uwagę na ilość jego w diecie. Np. warzywa, otręby, china, siemię lniane.
Wysłana -
Generalnie z dostarczeniem odpowiedniej ilości błonnika nie ma problemów, tak jak Domer wspomniał: warzywa, owoce, zboża pozwolą pokryć zapotrzebowanie na włókno pokarmowe.
Wysłana -
Problemów nie powinno być w diecie zbilansowanej. Wręcz odwrotnie. Raczej nadmiar. Jednak low carb to już troszkę co innego.
Wysłana -
To jeszcze jedna rzecz chodzi mi po głowie.
Białka mam 2,2-2,3g. Przy mojej wadze jest to około 150g dziennego. Jak wiadomo.. różne nasiona itp. posiadają stosunkowo wysoką ilość białka roślinnego. Ile najrozsądniej z tego 150 powinienem dostarczać zwierzęcych białek?
Wysłana -
Nie jadasz przecież tych nasion nie wiadomo ile. Nawet jak czasami zjesz soczewicę, ciecierzycę itp. to nic się nie stanie.
Wysłana -
120/160 z dzisiaj jest pochodzenia zwierzęcego. ee, w sumie nie jest tak źle, mogłem najpierw policzyć. W sumie te 40 to jest właśnie z orzechów, płatek owsianych, chia, sezam itp.
Okej dzięki
Wysłana -
Śmiało może tak być. Białko roślinne również jest wsrtościowe.
Wysłana -
Ładowanie węglami co 2-4 tyg mogę dać? Jednak trochę tęsknie za nimi [walory smakowe] ale nie ma szans abym wrócił na zbilansowaną. Jeśli tak - do ilu ograniczyć tłuszcze w takim dniu?
Wysłana -
Tłuszcze ograniczasz wtedy do minimum. Raz na dwa tygodnie jest ok. Jednak zależne jest to od aktywności.
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź