SFD.pl Administracja i Moderatorzy

Dodaj odpowiedź

logowanie, brak powiadomek -

Wysłana -
Witam, juz to gdzieś zgłaszalem w jakimś temacie ale były mistrzostwa Polski itd i brak czasu na ogarnięcie ale problem trwa nadal. Muszę się logować za każdym razem gdy wchodze na forum - wcześniej tego nie było. Dodatkowo zauważyłem, że mam brak powiadomek w niektórych tematach w których pisałem. Dosyć to uciążliwe tematy.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Jakiej przeglądarki używasz ?


Zmieniony przez - W Z O R EK w dniu 2017-05-02 11:41:51
Wysłana -
Dział IT po długim weekendzie weźmie się ostro za poprwianie błędów. Także jeszcze trochę cierpliwości
Wysłana -
U mnie ja się wypowiedziałem w temacie, który powstał po zmianach dizajnu, to muszę ręcznie dodać do "obserwowania" Czy to chrom czy opera, czy na tel czy na lapku, obojętne. A z logowaniem to odejdzie się na kilka min od kompa i już trzeba się logować ponownie, na tel to samo. Więc nie jesteś sam
Wysłana -
chrome używam, nie ukrywam że jest to mega uciążliwe jeśli chodzi o bujanie po forum,szczególnie te logowanie
Wysłana -
zioekt
U mnie ja się wypowiedziałem w temacie, który powstał po zmianach dizajnu, to muszę ręcznie dodać do "obserwowania" Czy to chrom czy opera, czy na tel czy na lapku, obojętne. A z logowaniem to odejdzie się na kilka min od kompa i już trzeba się logować ponownie, na tel to samo. Więc nie jesteś sam


Dokładnie - jest to zgłoszone jako pierwszy i najwazniejszy błąd do poprawienia.
Obecnie gdy wpisujemy sie w nowy temat, ktory nie był obserwowany to musimy ręcznie włączyć w nim powiadomienia (nawet jak sie wpiszemy) - bede mocno pilnował IT aby to poprawili w pierwszej kolejności.
To samo tyczy sie nowo zakładanych tematów , jak go założymy - nie mamy automatycznie wlaczonych powiadomien, obydwie kwestie sa zgloszone do IT

Wylogowywanie również ,chociaz tutaj sie poprawiło na pewno, przynajmniej u mnie.
Masz zaznaczone 'zapamiętaj mnie' ?

Nie mam problemów z wylogowywaniem , prócz krótkiego epizodu jakis czas temu.
Teraz wracam na forum po kilkudniowym urlopie, bede od rana sprawdzał zgłoszenia w tym czasie i jak dalej to trwa to na pewno zgłoszę do IT , jednak potrzebne jest jak najwięcej informacji przy zgłaszaniu błędów, najlepiej wg tematu
http://www.sfd.pl/Zgłaszanie_błędów__TUTAJ!__tylko_wg_procedury_z_1_posta!-t900143.html

Wysłana -
Teraz - mimo ,ze odpowiedziałem Ci w temacie to jak nie włączę ręcznie 'obserwuj temat' u góry to nie dostanę powiadomienia o np. kolejnej odpowiedzi, niestety Ty jako autor tego wątku też - dopóki ręcznie tego nie włączysz. Wiem jakie to uciążliwe i jest to mega problem, ale na pewno będę cisnął IT o jak najszybsze jego poprawienie, bo jest to problem dla Was - użytkowników ,ale też i dla mnie jako osoby pilnującej całego forum (lub moderatorów w swoich działach) to jest max utrudnienie ,aby być na bieżąco
Wysłana -
Tak,mam zaznaczone "zapamiętaj",jak bym tego nie miał to bym nerwicy dostał,jak bym miał co logowanie hasło i nick podawać na telefonie Ja czekam spokojnie tak,że o mnie nie musisz się martwić Jak będę na lapku to napisze to według linku jak potrzeba, ale sam wiesz ocb to nie wiem czy potrzeba.
Wysłana -
ja wiem o co biega, ale po prostu u mnie się to nie zdarza - tylko wylogowuje mnie z forum (na kompie, z telefonu nie korzystam do pracy na forum..) tylko jak mnie nie ma dłuższą chwilę

im więcej zgłoszen (bo jest kilka wtej sprawie od modów) tym lepiej , moze wtedy złapią gdzie tkwi błąd i dlaczego sie tak dzieje..
Wysłana -
ju pisze, sekundo

ju ready


Zmieniony przez - zioekt w dniu 2017-05-04 10:28:04
Wysłana -
nie wylogowuje mnie, dziękóweczka. To był dla mnie największy problem

edit:a jednak dalej lipa, zamknę stronę po czym jak wchodze ponownie to znowu się trzeba logować. "zapamiętaj mnie" daję za każdym razem :(


Zmieniony przez - opalinho w dniu 2017-05-05 22:31:49
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź