SFD.pl Odżywki i suplementy

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o kreatynie!

kreatyna przy masie czy redukcji

Wysłana -
Witam, pytanie mam odnoście suplementacji kreatyny co polecacie i dlaczego, czy jeść ją przy redukcji czy przy masie. Obecnie jestem na masie i mam zamiar pociągnąć ją z 2 miesiące tak myślę zależy jak będę przybierał. Natomiast w wrześniu chciałem znowu się zredukować i wtedy chciałem kupić kreatynę (mono) i następnie od razu po niej jabłczan. Czy lepiej zrobić tak już teraz przy diecie na masę ?
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Możesz wprowadzić stalą suplementacje monohydratem i nie musisz robić żadnych przerw - najczęstsze stosowanie to 6g w dni nietreningowe o dowolnej porze dnia ( nie musi byc na czczo jak to było często mówione) oraz w dni treningowe 3 g przed treningiem i 3 g po treningu lub 6 g po treningu .Stosuj czy to na masie czy na redukcji
Wysłana -
kreatyna na masie stwarza srodowisko anaboliczne poprzez zwiekszenie ilosci wody w komorce, co stymuluje hipertrofie sarkoplazamtyczna
na redukcji pozowli na ochrone miesnia przed katabolizmem, jak i pozowli na podtrzymanie sily miensiowej
Wysłana -
Szczerze mówiąc to wrzuciłbym stałą suplementację 5g ed i będziesz mieć profity tak na masie jak i na redu
Wysłana -
Kreatyne możesz stosować na masie , redukcji oraz podczas budowania siły
Wysłana -
Na oba cykle treningowe się nada, jest wszechstronnym suplementem.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź