SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

kreatyna???????????????????????

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2620

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 106 Wiek 40 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 2140
Trenuję od 1.5 roku, bez żadnych odrzywek i w tym temacie jestem raczej zielony, szukałem trochę w archiwach, ale wszystko jest niekompletne i porozrzucane.

Mam takie pytanka odnośnie kreatyny.
1.Ile gram brać dziennie?
2.Ile wody pić?
3.Lepszy proszek czy tabletka?
4.lepjej kupić sobie 250g. czy 500g?
5.Czym się różni np: czysta kreatyna olimpu od jakiegoś krea mass (crea mass)?
6. jakie mieliście przyrosty masy i siły potym
7. poco się bieże glukozę i sok winogronowy

naraźie tyle pytań

Ja jestem normalny, to cały świat jest inny!!!

Trenuję Street Workout i Kalistenikę. http://workout-polska.pl 

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 62 Napisanych postów 3655 Wiek 82 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 20217
Ad1: Jesli waga w profilu jest prawidlowa to 6 g dziennie w 2 porcjach w 100 % wystarczy. Mowie to z calym przekonaniem !
Ad2: Przy braniu kretyny 3-4 litry to w moim przekonaniu minimum !
Ad3: Proszek
Ad4:Lepiej kupic sobie 250 g. kreatyna szyko wietrzeje i 500 g rozlozone na 2 cykle moze nie "zadzialc" dobrze po przerwie.