SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

koszykówka- skuteczna obrona

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 11473

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 187 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 634
Witam
Więc tak, w kosza gram dopiero od kilka miesięcy, w tym krótkim czasie nauczyłem sie bardzo dobrze rzucać, atakować, robic dwutakty i inne gównienka. Jednak jest jeden aspekt, który nie daje mi zasnąć, otóz jest to obrona.
Po prostu jak ataker naciera a ja bronię to wystarczy, że oponent przebiegnie obok i już mnie minął, jak juz to go zatrzymam ręką co jest niestety równoznaczne z faulem.
Przechodząc do meritum, jak poprawinie bronić, aby nie dopuścić atakera pod kosz, w jakie sposób poprawnie ułożyc nogi oraz ręce, co jest dozwolone a co nie?

się rozpisałem

Zachodzące słońce często zazdrości wschodzącemu księżycowi.
Pozdrawiam ja, Juzew.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 99 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 374
Chłopaki ale mówicie o sytuacji która trwa ok 2 sekund albo nawet mniej, przecież jak gościu rzuca i dotyka się ręki nawet 0.5 sek. po rzucie to trudno orzec czy miało to wpływ na rzut czy nie, moim zdaniem ma to wpływ i powinien być faul.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11145 Napisanych postów 51525 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Stoisz szeroko na nogach, na ugiętych kolanach, nisko. Ręce na zewnątrz, zgięte w łokciach. Musisz bronić twardo, na pograniczu faulu, lecz nie faulować.