SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Sztuki Walki

Dodaj odpowiedź

kontuzje

Wysłana -
Obtarcia i obicia się nie liczą, to nie są kontuzje ;) Ja na bjj chyba nigdy nic poważniejszego nie złapałem, jak patrzę po znajomych to też mało kontuzji.
Trzeba być świadomym co można-pierwszą rundę sparingów zawsze robię luźno, żeby się dogrzać. Dodatkowo klepię jak widzę że dałem się złapać.
Ostatnio pisałeś o przetrenowaniu, osobiście w tym bym upatrywał problemu, plus może za mocno na sparingach się spinasz.


Zmieniony przez - _radek w dniu 5/12/2017 2:06:53 AM
Wysłana -
Tak,to chyba przetrenowanie. Zrobie tydzień przerwy i trochę się pozaleczam.
Wysłana -
Witam podłącze się do tematu. Uprawiam boks. 2 miesiące temu zdrzyłem sie z trening partnerem gołymi pięściami. Mialem luźna reke odczułem duzy ból miedzy palcem środkowym a serdecznym. Pierw wygladalo to jak zwykle wybicie jednak po ok 1 miesiacu palec w nocy zaczął mi sztywniec. Rano zanim go rozruszam mija pare minut i boli. Minelo juz ok 2 miesiecy od wypadku a nic sie nie polepsza. Co noc rano mam zesztywnialy palec a kazde nawet lekkie uderzenie piescia sprawia mi ból. Ból nie palca a miedzy kostakami.

Czy to może być coś poważnego czy jakis standardowy uraz w tego typu przypadkach?


Zmieniony przez - CzesioLesio w dniu 2017-05-19 12:28:32
Wysłana -
Czmu do lekarza nie pójdziesz?
Wysłana -
Nie moge sie zebrać .Myślałem że samo przejdzie ale chyba najwyższa pora... A tu poprostu chciałem sie dowiedzieć czy komus sie przytrafiło to samo.

Ps. Pewnie od rodzinnego i tak dostane skierowanie do ortopedy wiec na wizyte poczekam jakies 3 miesiace... :/ Myslalem ze ktos co smoze poradzi szybciej na ten uraz


Zmieniony przez - CzesioLesio w dniu 2017-05-19 13:54:06
Wysłana -
CzesioLesio
...Czy to może być coś poważnego czy jakis standardowy uraz w tego typu przypadkach?
Ja także uważam, że lepiej pytać internetowych ekspertów o kontuzje niż iść do lekarza.
[sarkazm]
Wysłana -
Dobra rozgrzewka i regularne rozciaganie sie. W tym przypadku rozciaganie plecow! Najlepiej po intensywnej rozgrzewce prze treningiem lub jak jzu jestes po treningu. Rpzciaganie zmniejsza rowniez poddatnosc na kontuzje.

Jesli chodzi o odrapania itd. To ubieraj getry sportowe dlugie, unikniesz po czesci wtedy bolu lydek, spowodowanego ocieraniem najczesciej pisczela przeciwnika o twoja lydke. Na unikniecie typowego Biceps-Slice nie znalazlem do dzis dobrego sposobu :(
Wysłana -
Koledze Poganiaczowi Bydła zalecamy częstszy kontakt z podręcznikami do nauki języka polskiego.


Zmieniony przez - cynik75 w dniu 2017-05-23 14:56:10
Wysłana -
cynik75 tu ci przyznam racje. Wybaczcie, ale od lat siedze za granica, a w robocie nie mam polskiego slownika na kompie :(
Strona 3 z 3
Dodaj odpowiedź