SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

kolana... :/

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1369

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 134 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 10596
Witam.
Moj problem polega na tym ze od jakiegos czasu ( z pol roku ) czesto odczuwam ból w kolanach przy ich zginaniu ( przysiad, półprzysiad).
Nie wiem od czego to zalezy ale nieraz nie bola wcale a czasami mocniej.

Jestem w trakcie treningu dzielonego na mase...
Robie w nim na nogi przysiad z obciazeniem,prostowanie nog na atlasie i wspiecia na palcach ( robie tez MC )
Czy przysiady i wyprosty nog mocno obiazaja kolana??
Po treningu na nogi np praktycznie wcale nie czuje bolu...
Czy moze wybrac sie do lekarza chociaz boje sie ze powie mi ze nie bede mogl cwiczyc co byloby dla mnie &#^@%#&...

Mam 16 lat, rodzice mowia ze to moze dlatego ze rosne ale watpie... :/

Co radzicie ??
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 52 Napisanych postów 3517 Wiek 34 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 21015
Trudno stwierdzić. Nawet wersja twoich rodziców moze okazać sie trafna (sam miałem taki przypadek ze szybko rosłem i odczuwałem to w kościach ) Radze wybrac sie jednak do tego lekarza bo mozesz potem tego załować

sra ta ta ta ta...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 7991 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 22233
Po 1 odwiedz lekarza-specjaliste
Po 2 albo nie rob mc/przysiadow albo zmiejsc obciazenie bys nie czul bolu bo to moze byc powazna sprawa [co wolisz nie robic do wyjasnienia sprawy mc i przysiadow czy sroby w kolanach?]