SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

jak zaczac???

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1165

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11145 Napisanych postów 51525 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam forumowiczow...
jestem zupelnie zielony i chcialbym zaczac zabawe z 'ciezarami' niestety silownia odpada gdyz mieszkam na wsi i nie mam dostepu :/ Mam 20 lat 185 cm wzrostu 73 kg wagi nigdy nie trenowalem na silowni przeciwskazan do treningu rowniez nie mam ;)
Narazie w domu nie mam rzadnego sprzetu poza dwoma 3 kilowymi sztangielkami ale mam nadzieje niedlugo zakupie laweczke i cos ciezszego i oprucz tego mam b duzy zapal i motywacje :>... dotarlem na szczescie do 'Atlasu cwiczen' (na marginesie bez wazeliny wg mnie super przygotowanego)/treningu domatora i w zwiazku z tym mam kilka pytan :>...
1. czy powinienem zaczac robic tylko cwiczenia z dzialu 'domatora'?
2. czy tez moge rowniez robic cwiczenai ze sztangielkami z wieksza liczba powtorzen w serji (czy te moja 2*3kg cos wogole dadza)?
3. czy tez moze powiniennem poczekac az zakupie sprzet i zaczne 'powaznie' cwiczyc?...
4. czy cwiczenia z samymi sztangielkami (ciezszymi bez innego sprzetu) moga dac jakies efekty?
5. od zakupu jakiego sprzetu powinienem zaczac?
6. ile srednio trzeba czekac na jakeis widoczne efekty jak to bylo u Was (nie zraze sie czasem mam motywacje :>)
Na koncu dodam ze celem moich cwiczen ma byc ogolna poprawa mojego wygladu czyli mowiac krotko chcialbym byc troche szerszy ;)
Mam chcec samozaparcie tylko czy to + podstawowy sprzet dadza jakies efekty?

Zgory dzieki za odpowiedz....
Pozdrawiam...
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)