SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

jak ćwiczyć

Temat przeniesiony z 'Plany treningowe' przez: anubis84
Wysłana -
Siemka jestem tu nowy i potrzebuję Waszych porad. Mam 180 cm i ważę 70 kg. Chce trochę przypakować a głównie chodzi mi o mięśnie klatki piersiowej, bicka i plecy. Chciałbym też wyrzeźbić brzuch ale już działam z apki na tel. Jeśli nie pomoże to coś innego ogranę. Ale ok skupmy się na na moich ćwiczeniach. W domu mam ławeczke do ćwiczeń ( prosta/skośna ) i hantle 2x20kg. Powiedzcie jakie mam wykonywać ćwiczenia na dana partię. Ile serii/powtórzeń i jakim obciążeniem? Ile dawać sobie czasu na odpoczynek między powtórzeniami ? Kupiłem sobie HCL CREATINE firmy 7NUTRITION. Wiem że nie ten dział ale możecie napisać co najlepiej jeść na śniadanie i kolacje ? Żeby nie poszło w brzuch tylko w mięśnie :)
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
sniadanie i kolacja to nie wszystko, liczy sie cała dieta a niue tylko 2 posiłki, obciazenia nikt \ci nie poda nie wiemy jak jestes silny, zaproponuj coś a My skorygujemy
Wysłana -
wiem że to nie wszystko ale takie podstawowe posiłki chyba są ? Np wczoraj ćwiczyłem tak : 3 serie po 15 powtórzeń z obciążeniem 10kg na bicepsy i klate. 3 ćwiczenia na klate i 2 na bicepsy + wypompowania
Wysłana -
Masz ogromne braki wiedzy podstawowej , zacznij od lektury i poczytania odpowiednich tematów . Poczytac podwieszone tematy w dziale junior , odzywianie oraz treningi poczatkujących
Wysłana -
wiem że to nie wszystko ale takie podstawowe posiłki chyba są ? Wczoraj robiłem tak : 3 ćwiczenia na klate po 3 serie i 15 powtórzeń z obciążeniem 10kg ( na jednej hantli ) i czuje że dałbym rade więcej tylko nie wiem co podnieść czy ciężar czy powtórzenia lub serie... Z bicepsami robiłem tak : 2 ćwczenia po 3 serie i 15 powtórzeń z obciążeniem 7kg ( na jednej hantli ) i było już trochę ciężej ale udało się ledwo co. Po wszystkich ćwiczeniach robiłem wypompowania z obciążeniem 4 kg. Jeszcze raz piszę bo wcześniejszego postu nie mogłem edytować
Wysłana -
jak 15 powtózen to na pewno podnosić w górę ciezar a nie ilość powtórzeń
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź