SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

ilość serii na partie

Wysłana -
Siemka ile jest optymalnie serii tygdniowo na na nogi/barki/łapy dla osoby no juz mozna nazwać srednio zaawansowanną (staż 1rok) bo co chwile widzę ze sie zmienia to wszystko,pozdrawiam!

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
zalzy od plany jakim się leci, cyklu treningowego, masa redukcji, wytrzymałość.
Wysłana -
Plan góra dół 4x w tygodnu,reukcja od 2 tygodni
Wysłana -
Jeżeli trenujesz rekreacyjnie to 15-20 serii na małe partie a na duże 25-30 tak ja bym to zrobił.
Wysłana -
jak podzial gora-dol, to musiz pamietac by podzielic to na objetosc tygodniowa
Wysłana -
Dupaa123
Siemka ile jest optymalnie serii tygdniowo na na nogi/barki/łapy dla osoby no juz mozna nazwać srednio zaawansowanną (staż 1rok) bo co chwile widzę ze sie zmienia to wszystko,pozdrawiam!


Sugeruj się swoimi odczuciami i złożonością danej grupy mięśniowej. Im większa partia tym więcej można sobie pozwolić z objętością treningu.
Wysłana -
ANISK 15-20 serii na biceps i triceps? serio? XD
Wysłana -
U mnie obecnie w skali tygodnia na biceps np leci 8-9 serii i jedna regresu t niech będzie 10, ale ja robię tylko 2 ćwiczenia
Wysłana -
Dupaa123
ANISK 15-20 serii na biceps i triceps? serio? XD


Napisałeś żebym podał ile serii tygodniowo, według mnie 15-20serii na biceps/triceps to i tak mało. Nigdzie nie napisałem że ma to być zrobione na jednej sesji treningowej.
Wysłana -
Dupaa123
ANISK 15-20 serii na biceps i triceps? serio? XD


Wszystko dobierz pod siebie i to jak trenowałeś do tej pory nie ma sensu jakoś gwałtownie zwiększać objętości treningu.
Wysłana -
Nie ma uniwersalnej ilości serii. Wszystko zależy od treningu, % używanych ciężarów...itd.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź