SFD.pl FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

Dodaj odpowiedź

i must ready for battle /dziennik Marylinnn

Wysłana -
Witam
Zakładam dziennik treningowy ponieważ chce sie podzielic swoim doswiadczeniem ale najbardziej skorzystać z wiedzy innych. Dziennik bd prowadzic najlepiej jak potrafie mam nadzieje zę w miare upływu czasu bd tutaj sporo odwiedzających. Dziennik zakładam w tym dziale poniewaz moje treningi sa bardzo zblizone do crosfitowych albo nawet sa to crossfitowe treny.
Cel: celem jest maxymalne zwiększenie sily i wydolności organizmu
zrzucenie ok 1kg żeby uzyskac jak najlepszy przelicznik siła/masa.
Wymiary: dokładne wymiary podam za jakies 3 dni bo teraz jestem po kilkudniowych wakacjach wiec nie bylyby one rzeczywiste
Dietadieta moja nie bd ścisle okreslona. jedyny schemat jaki posiadam to 3 posilki dziennie z ewentualnym 4 ktorym jest podwieczorek. taki schemat baredziej mi odpowiada przy ujemnym bilansie kcal. nie bd liczyl tez kcali btw tylko bd staral sie zrozumiec znaki jakie daje organizm.
Trening: Treningi tez nie sa scisle zaplanowane ale moge zapenic ze sa ciezkie i napewno zaciekawia co nie ktorych .
Suplementacja tutaj bd BCAA plus spalacz bialko carbo moze jakis gainer witaminy załaczone na zdjeciu.
Uwagina codzien nie cwicze w ten sposob poniewaz trenuje wiosla i tam mam rozplanowany trening jednak w tym momecie mam miesiac przerwy wiec staram sie wyrobic niezla forme przed sezonem.







Zmieniony przez - marylinnn w dniu 2012-08-06 17:31:47




Zmieniony przez - marylinnn w dniu 2012-08-06 17:32:44
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Na ujemny bilansie nie zrobisz za dużo siły, czy wytrzymałości. Daruj sobie ten 1kg mniej :D
Wysłana -
duzo moze nie zrobie, aczkolwiek chce tez zejsc do kategorii wagowej . gdzie potrzebuje puki co 75 kg . wiec to jedyne rozwiazanie :)
Wysłana -
Marylinnn trenuje wioślarstwo chyba zawodowo. Więc chce kategorie niżej. Co nie zmienia faktu ,że micha do dopracowania
Pozdro.
Wysłana -
To w wioślarstwie są jakieś kat. wagowe? Nie wiedziałem. W takim razie tak jak piszesz, nie ma wyjścia.
Wysłana -
no powiedzmy ze zawodowo/ sa dwie wagi lekka i ciezka. lekka w zime to 75 a w lato 72.5 ja waze okolo 76.5 wiec kg mozna zjechac. sily to wiem ze nie zrobie niewiadomo jakiej ale chociaz utrzymac to co mam. ale wytrzymalosc silowa lub kondycje jak najbardziej moge zrobic mi sie wydaje. moze nie przy samymn zbijaniu wagi ale gdy juz sie ustatkuje przy tym 75 i zrobie bilans na 0 to bd ok mi sie wydaje. OD JUTRA LECIMY Z KOKSEM :)
Wysłana -
bede sledzil, powodzenia
Wysłana -
No to przerąbane z tą wagą. Bd miał problem, bo i tak już jesteś wyżyłowany. Przed zawodami pewnie bez odwadniania się nie obejdzie.
Wysłana -
no i tu tez jest problem poniewaz waga jest 2 godziny przed startem a mam 2 starty dziennie wiec odwodnienie bd tez takie nijakie . ale zobaczymy jak to pojdze :) mam nadzieje ze mi pomozecie
Wysłana -
tez bede wpadał , powodzenia
Wysłana -
I mam pierwsze pytanie . szykuje sie najbardziej do głównej imprezy tzn dla mnie w styczniu chce do tego czasu zrobic maxymalna forme. chcialem zrobic 2 cykle kreatynowe. pierwszy w pazdzierniku a drugi w styczniu . ale zastanawiam sie czy nie dorzucic teraz a odpuscic sobie cykl w pazdierniku. raz zeby wydluzyc przerwe miedzy cyklami a dwa uwazam ze teraz moje treningi bd mocniejsze . i czy skonczyc cykl w dniu zawodow czy nap[rzyklad troche wczesniej lub pozniej ?
Strona 1 z 5
Dodaj odpowiedź