SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

hej

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2648

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez DeeJaaVuu z działu Szatnia.
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Zamierzam rozpocząć trening .Jakie odrzywki proponowalibyście mi na początek ważę 67 kg i mam 180 cm wzrostu narazie jestem dość chudy i chciałbym nabrać trochę masy .Kupiłem już HMB Olimpu i nie wiem czy ten środek jest właściwy na początek ? ....
dzięki


Jestem początkującym
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1302 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 18416
Dieta stary, dieta ... zarcie to podstawa.. Za odzywki lepiej sie wez za 3 miechy, zostaw juz to HMB w szafce i polaczysz sobie je z innymi suplementami, bo teraz jak dla mnie to strata kasy (pomijajac juz sprawe ze to Olimp to syf).
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Dzięki jarko ale ja chciałbym uzyskać szybkie efekty a domowa dieta mi ich nie da ? Jednak bardzo bym chciał wiedzieć który z suplementów jest najlepszy na początek

DZIĘKI JARKO!



Jestem początkującym
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 43 Napisanych postów 8449 Wiek 41 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 48421


i tutaj zderzasz sie z realiami
dieta jest podstawa najwaznijsza ebz diety mozesz sie faszerowac najdrozszymi odzywkami a i tak one nic ci niedadza
uluz diete na dzien dobry na samej diecie z 5 - 10 kg osiaganiesz potem bedzie juz pod gorke