SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

hantle 10kg

Wysłana -
Ciężar za mały jak jesteś w stanie zrobić 25 powtórzeń. Ale jak nie jesteś w stanie dorzucić więcej np nie masz innych hantelek, fundusze nie pozwalają na zakup większych to rób jak do tej pory
Wysłana -
MATRIX266
Jedni piszą za za mały drudzy nie bardzo coś nie bardzo zgodni jesteście;p


Nie musimy się zgadzać, kazdy ma swoje zdanie i każdy moze mieć rację, to nie matematyka że wynik musi być taki sam.
Wysłana -
Wszyscy są zgodni. Po prostu jeśli nie masz możliwości trenowania większym ciężarem to można zastosować rady Tomka czy Anubisa. Jednakże większy ciężar i mniej ruchów to zdecydowanie efektywniejsza opcja i z tym sie zgodzi każdy.
Wysłana -
zle zrozumiales
nie chodzi o to ze masz trenowac mniejszym, tylko jak nie ma mozliwosci, aby go zwiekszych, bo nie masz sprzetu, to korzystasz wtedy z technik, ktore mocniej miesien zmecza
Wysłana -
Zamiast 1x25. Lepiej sobie zrob
3x10
Wysłana -
Ja mam możliwość dokupienia ale wydaję mi się że te obciążenie na razie jest ok
Wysłana -
Kolega mi powiwdział że jak 10 kg podniosę tylko 20-30 razy to słaby jestem
Wysłana -
to nie jest zadnym wyznacznikiem, co innego sila a co innego wytrzymalosc miesiowa
Wysłana -
Tak nie mozna siły rozpatrywać, na siłowni są osoby co wyciskają wiecej ode mnie, na barki biorą 2-3 razy więcej, ale nie mogą się podciągnąć, to one w koncu są słabe czy silne.
Wysłana -
silne
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź