SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

esti_91/Redukcja

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2813

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 242
Witam:) Jestem tutaj nowa i potrzebuje waszej pomocy:)
Z nowym rokiem postanowiłam dokonać zmian w swoim. Od października staram się jadać zdrowo, nie mam dużego doświadczenia z dietami, chciałabym pożegnać się zalegającego tłuszczu i uzyskać smukła figur

Oto ankieta:
Wiek : 20
Waga : 67
Wzrost : 169
Obwód w biuście : 94
Obwód pod biustem : 84
Obwód talii w najwęższym miejscu : 77
Obwód na wysokości pępka : 82
Obwód bioder : 90
Obwód uda: 58
Obwód łydki: 39
W którym miejscu najszybciej tyjesz : biodra, brzuch
W którym miejscu najszybciej chudniesz : ramiona piersi
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: aerobic 3x w tyg + basem 1x tyg.
Co lubisz jeść na śniadanie: owsianka, jajecznica
Co lubisz jeść na obiad : makaron z sosem albo ziemniaka z jakimś mięsem i surówka
Co jako przekąskę : owoce, czekolada
Co jako deser :
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : zdrowa
Preferowane formy aktywności fizycznej: siłownia, aerobic (właściwie to wszystko)
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : :l-karnityna,
Stosowane wcześniej diety : ONZ
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Lady M Zasłużona dla SFD
Specjalista
Szacuny 68 Napisanych postów 19441 Wiek 38 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 94708
cześć
a czego konkretnie od nas oczekujesz?

"No matter your goal, achieving it always starts with belief
- do not underestimate the strength within."