SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

dziewczyna a kreatyna...

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 4519

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 198 Wiek 41 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2450
no więc ja się wiążę z takim problemem
jestem dziewczyną i myślę o braniu kreatyny, moje podstawowe pytanie: czy to dobry pomysł?

a teraz trochę o mnie o co chcę osiągnąć:
ćwiczę od ponad 2 lat ale profesjonalnie, na siłowni od początku 2008 roku. mam 166 cm i ważę 60kg (między 58 a 60- zależy od dnia cyklu)
dieta- jem systematycznie, odżywiam się zdrowo, raz w miesiącu mam jakieś akcje na słodkie rzeczy, a ogólnie ich unikam

co chcę osiągnąć kreatyną...większą siłę i lepiej zarysowane mięśnie. Mam ich trochę ale są schowane gdzieś pod spodem a chcę żeby było je widać...

chętnie napiszę o sobie coś jeszcze, jeżeli jest potrzebne, wkleję trening czy coś...pytajcie i odpowiadajcie czy kretka w moim przypadku to dobry pomysł
dzięki
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 524 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 37028
dextroza to nic innego jak glukoza. wlasciwosci transportujace minimalne lub rzadne. nie warto kupowac;)

kapsy popij woda mineralna niegazowana i bedzie ok. mozesz tez popic sokiem;) ale najlepiej woda;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 3357 Wiek 35 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 19536
Żywienie kobiet zupełnie różnic się od tego mężczyzn musisz sprawdzić na sobie działania kreatyny jednak w mniejszych ilościach. Od 3g na porcje.

[][][]--140kg--[][][]

...