SFD.pl Odżywki i suplementy

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o kreatynie!

dziewczyna a kreatyna...

Wysłana -
no więc ja się wiążę z takim problemem
jestem dziewczyną i myślę o braniu kreatyny, moje podstawowe pytanie: czy to dobry pomysł?

a teraz trochę o mnie o co chcę osiągnąć:
ćwiczę od ponad 2 lat ale profesjonalnie, na siłowni od początku 2008 roku. mam 166 cm i ważę 60kg (między 58 a 60- zależy od dnia cyklu)
dieta- jem systematycznie, odżywiam się zdrowo, raz w miesiącu mam jakieś akcje na słodkie rzeczy, a ogólnie ich unikam

co chcę osiągnąć kreatyną...większą siłę i lepiej zarysowane mięśnie. Mam ich trochę ale są schowane gdzieś pod spodem a chcę żeby było je widać...

chętnie napiszę o sobie coś jeszcze, jeżeli jest potrzebne, wkleję trening czy coś...pytajcie i odpowiadajcie czy kretka w moim przypadku to dobry pomysł
dzięki
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Żywienie kobiet zupełnie różnic się od tego mężczyzn musisz sprawdzić na sobie działania kreatyny jednak w mniejszych ilościach. Od 3g na porcje.
Wysłana -
Moim skromnym zdaniem po dopracowaniu diety to wcale nie jest zły pomysł... A jeżeli faktycznie staż jest 2lata to można sie czymś wspomóc. Chociaż można jeszcze ułożyć jakąś sensowną dietę i wtedy poczekać na efekty a przy ich braku kreatynka :)
Wysłana -
możesz.

ale do podkreślenia mięśni służy odpowiednia dieta.

zdr
Wysłana -
dzięki za odp
dieta...hm...czytam dział odżywianie, ale będzie mi ciężko z ułożeniem, bo tak jak pisałam to wielu rzeczy nie lubię i nie jestem po prostu w stanie jeść wszystkich posiłków w ciągu dnia na siłę
a poza tym raz na dwa lata suplementacja chyba mi nie zaszkodzi,nie wierzę, że sami wszystko dietą "robicie"...