SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

dieta na redukcje do oceny

Wysłana -
Z reguły właśnie po węglach spi się lepiej...
Według mnie te zasady typu tłuszcze nie okołotreningowo to się moze i sprawdzają jak ktoś na scenę wychodzi, a nie w takim zwykłym przypadku jak większość uzytkowników forum
Wysłana -
Właśnie z warzywami i tłuszczem około treningowo jedni piszą tak drudzy nie. Warzywa dam w każdym posiłku jednak co do tłuszczy zostanę przy tym żeby nie było ich około treningowo ze względu na to że po tłuszczach jestem trochę ospały. Też czytałem że lepiej śpi się po węglach jednak u mnie się nie sprawdziło. Po węglach mam sporo energii za to po tłuszczach chcę mi się spać(uprzedzając pytanie tak przy 1 zmianach i treningu popołudniowym często nie mogę usnąć) dlatego też jest taki a nie inny rozkład makro. Pytanie odemnie. Co jeszcze mógłbym wrzucić do diety zdrowego, smacznego i niedrogiego(wiem ciężko o te 3 cechy naraz). Chodzi mi głównie o produkty białkowo tłuszczowe.
Wysłana -
Coś wymyślasz . Wkręcasz sobie ze po węglach masz więcej energi , to tak nie działa . Tłuszcze mogą być okolotreningowo oczywiście w rozsądnych proporcjach
Wysłana -
Może źle to ująłem. Nie jest to może więcej energii jakbym np. wziął przedtreningówkę ale czuję się "lżejszy" po posiłkach z małą ilością tłuszczu. Nie mogę powiedzieć bez tłuszczu bo i w tych 3 około treningowych zbiera się w sumie 18-20g.
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź