SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

dieta do oceny :)

Wysłana -
Witam proszę o delikatną korektę ;) aktualna waga okolo 70 kg wzrost 173 cm

Posiłek 1
Usuń
produkt ilość kcal białko węglowodany tłuszcze
Kasza gryczana
g 332,3 12,6 g 63,5 g 3,1 g Usuń
Serek wiejski lekki - Piątnica
g 161,2 22,0 g 4,8 g 6,0 g Usuń
Dodaj kolejny produkt 493,5 kcal 34,6 g 68,3 g 9,1 g


produkt ilość kcal białko węglowodany tłuszcze
Makaron pełnoziarnisty - Lubella
g 852,5 37,5 g 170,0 g 2,5 g Usuń
Gotowana pierś z kurczaka
g 150,0 33,0 g 0,0 g 2,0 g Usuń
Warzywa na patelnię - Biedronka
g 62,4 2,0 g 10,0 g 1,6 g Usuń
Dodaj kolejny produkt 1 064,9 kcal 72,5 g 180,0 g 6,1 g



Posiłek 3
Usuń
produkt ilość kcal białko węglowodany tłuszcze
Ryż biały
g 679,0 13,4 g 153,2 g 1,4 g Usuń
Wątroba wieprzowa
g 117,8 20,3 g 2,4 g 3,0 g Usuń
Warzywa na patelnię - Biedronka
g 31,2 1,0 g 5,0 g 0,8 g Usuń
828,0 kcal 34,7 g 160,6 g 5,2 g


kalorie białko węglowodany tłuszcze
suma dobowa: 2 386,4 kcal 141,8 g 408,9 g 20,4 g

Plus dwa trzy razy dzinnie pije Gajner FitMax mass active 75 g x3 dzinnie gdzie 50 g to 1,13 g tluszcz 37 g węgle 10g białko
sumując 9g tłuszcz 276 g węgle 75 g białka z gajnera czyli jakies 800kal z gajnera plus minus raczej plus niż minus
Wysłana -
Dobrze dobrana dieta jest kluczem do sukcesu. Każdy, kto trenuje, zdaje sobie z tego sprawę i stara się poprawić jej błędy w jak największym stopniu. Celem tego może być budowa masy mięśniowej, redukcja tkanki tłuszczowej, czy poprawa wyników sportowych i różnego rodzaju dyscyplinach.

Twojej diety nie można skorygować z prostego powodu. Nie wiemy nic o Tobie, ani nawet o Twoim celu. Nie podałeś najważniejszych informacji, które są niezbędne w przypadku poprawy diety. Pierwszym krokiem powinno być wypełnienie ankiety działu. Znajduje się ona tutaj: http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html. W tym samym linku masz również opisane, w jaki sposób należy wrzucić prawidłowo dietę.

Twoja dieta niestety wygląda bardzo słabo i wymaga znacznej zmiany, a nie tak, jak napisałeś "delikatnej korekty". Przede wszystkim należy wyliczyć zapotrzebowanie kaloryczne w prawidłowy sposób. 2200 kcal jedzą kobiety, więc będzie to zdecydowanie zbyt mało, nawet gdyby celem była redukcja tkanki tłuszczowej. Zapotrzebowanie kaloryczne możesz policzyć tutaj: http://potreningu.pl/articles/5255/zapotrzebowanie-kaloryczne-dla-wnikliwych-. W zależności od celu należy dodać lub odjąć od uzyskanego wyniki około 300-400 kcal.

Ilość tłuszczów w Twojej diecie to prosta droga do problemów hormonalnych. Masz je ograniczone prawie do zera. Poczytać można o tym tutaj: http://www.sfd.pl/art/Dietetyka_i_zdrowe_odżywianie/Dieta_niskotłuszczowa_to_dobry_pomysł_Zasady,_zalety_i_wady-a1288.html. Zalecane ilości tłuszczów w zdrowiej diecie to 1-1,5 g/kg masy ciała.

W diecie Twojej praktycznie nie ma warzyw. 50 g to ilość na jeden gryz. Minimum 200 g na każdy posiłek to zalecane ilości. Pamiętaj również, że produkty należy wrzucać do diety przed obróbką, a nie po niej.



Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Diete wstawiamy wg schematu :
http://m.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html 
Wysłana -
chwila






Zmieniony przez - aronax w dniu 2017-12-28 13:04:29


Plus dwa trzy razy dzinnie pije Gajner FitMax mass active 75 g x3 dzinnie gdzie 50 g to 1,13 g tluszcz 37 g węgle 10g białko
sumując 9g tłuszcz 276 g węgle 75 g białka z gajnera czyli jakies 800kal z gajnera plus minus raczej plus niż minus

Zmieniony przez - aronax w dniu 2017-12-28 13:04:53
Wysłana -
Urozmaicasz to w jakiś sposób, czy cały czas jesz tak jałowo? Ogólnie ciężko nazwać to dietą.
W jakim celu tak mocno ograniczasz tłuszcz?
Wypełnij ankietę działu.
Wysłana -
z tłuszczy mogę dorzucić oliwę z oliwek jesli może być to jak często i kiedy ja stosować , jem tez wieczorem owocę, jabłka banany grejpfrut , na kolacje mogę wrzucić twaróg ewentualnie płatki owsiane
która ankietę mam wypełnić



Zmieniony przez - aronax w dniu 2017-12-28 13:40:18

Zmieniony przez - aronax w dniu 2017-12-28 13:41:27
Wysłana -
Ankietę z samego dołu tematu, który wkleił Ci Flex. Proponuję też poczytać, np arty z linku, bo dodanie oliwy i twarogu nie uczyni tej diety lepszą.
http://www.sfd.pl/-t1135388.html - Źródła węglowodanów w diecie. 
http://www.sfd.pl/-t1135440.html-  Źródła białka w diecie. 
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie. 
Wysłana -
to co uczyni ? za równo węgle jak i białko mam w diecie które proponujesz mi ty w poniższych linkach w takim razie na bazie tych produktów ktore mam teraz opisz przykładowe posiłki ewentualnie co dodać



Zmieniony przez - aronax w dniu 2017-12-28 14:30:16

Zmieniony przez - aronax w dniu 2017-12-28 14:31:37
Wysłana -
Gotowana pierś kurczaka, masę produktu podajesz przed ugotowaniem czy po ugotowaniu, na prawdę 200g ryżu jesz (2 torebki)
Wysłana -
Zacznij od wypełnienia ankiety działu, o której dostałeś już infornacje. Jest to podstawa jakiegokolwiek oceniania diety.
Wysłana -
domer odnośnie wymiarów juz uzupełniłem
przed ugotowaniem kupuje w sklepie dana ilość dzielę na kawałki i gotuję



Zmieniony przez - aronax w dniu 2017-12-28 18:51:58
Wysłana -
Nie interesuje nas Twój profil. Wypełnij ankietę i wklej ją tutaj:

WZÓR PRAWIDŁOWO WYPEŁNIONEJ ANKIETY
Wiek :redukcja
Płeć : mężczyzna/kobieta
Wiek : 38
Waga : 86
Wzrost : 176
Obwód klatki : 112
Obwód ramienia : 40
Obwód talii : 90
Obwód uda : 67
Obwód łydki : 42
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 25%
Aktywność w ciągu dnia : praca
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia - FBW, w DNT aero/HIIT
Odżywianie : mam słabość do słodyczy, ale staram się ograniczać
Cel : redukcja rozłożona w czasie
Ograniczenia żywieniowe : nietolerancja laktozy
Stan zdrowia : nadciśnienie
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : CLA
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tylko takie które nie podnoszą ciśnienia
Stosowane wcześniej diety : zbilansowana
Strona 1 z 4
Dodaj odpowiedź