SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

dieta do oceny :)

Wysłana -
rozumiem dzięki za odp , a co powiesz odnośnie dzisiejszego dnia żywieniowego ????
drugie pytanie jak długo mam leciec na takim schemacie żywieniowym za nim przejdę na redukcje 2 - 3 tyg ?? w tej chwili mam jakeś 13 - 14 % tkanki muszę się z ważyć jeszcze bo nie wiem ile jest w tej chwili ze by mnieć wg kontrast za jakieś 3 tyg


Zmieniony przez - aronax w dniu 2018-01-06 14:34:06
Wysłana -
Śniadanie jest ubogie odżywczo, spożywasz sam serek z suchym chlebem? oceniamy to co widzimy. Nie wpisuj ,,smażony filet(..)'' gdyż jest to gotowe danie - fałszuje rzeczywisty bilans kaloryczny jak i podział makro. Wpisuj surowe produkty, przed obróbką termiczną. Coś oprócz kapusty kiszonej i mrożonek z warzyw spożywasz?

Urozmaicanie to fundament każdego zdrowego menu. Dbasz o odpowiednią podaż omega-3? mowa tutaj o rybach (kilka razy w tygodniu) śledź, łosoś dziki, pstrąg, niekiedy też można zjeść halibuta czy makrelę. Z chudszych to mintaj, morszczuk, miruna etc. Warto również rozszerzyć swoje menu o ALA, siemię, nasiona chia, lniany czy orzechy włoskie.


Zmieniony przez - dudee w dniu 2018-01-06 14:42:22
Wysłana -
Na razie wdrażam schemat żywieniowy z czasem na pewno dorzucę jakieś śledzie bardzo lubię orzechy ziemne mogą być ? do tego śniadania dodam jakiś owoc banan jabłko pije też gajner , no chyba że jest to szejk z płatków sera mleka bananów to już nie pije gajnera
a i jeszcze zapomniałem dodac ze do dań głownych dodaje mieszakne ziół


Zmieniony przez - aronax w dniu 2018-01-06 14:58:28
Wysłana -
Z gainera z czystym sumieniem radziłbym Ci zrezygnować. To odżywka wysoko przetworzona, przepełniona cukrami - w dodatku dostarcza dużej ilości kalorii, a witamin prawie wcale , to tzw. tucznik. Fistaszki mogą być spożywane, ale w umiarkowanej ilości, jeśli masz ochotę ( nie mowa tutaj o solonych czy maśle orzechowym). Decydując się na nie warto zadbać również o inne źródła o3. Warto bazować również na innych orzechach jak migdały, orzechy włoskie, laskowe - one mogą być w stałym menu. Fistaszki od czasu do czasu jak najbardziej, przyjęło się uważać, że są złem wcielonym ze względu na lektyny i dość sporą zawartość o6 bowiem nie do końca tak jest jak się wydaję.


Zmieniony przez - dudee w dniu 2018-01-06 15:08:43
Wysłana -
Wybór źródeł węglowodanów masz spory: http://www.sfd.pl/WĘGLOWODANY,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135388.html 
Strona 4 z 4
Dodaj odpowiedź