SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

Dodaj odpowiedź

crossfit na duzych ciezarach

Temat przeniesiony z 'Sztuki Walki' przez: Yoshi87
Wysłana -
Co wy na to gdyby robic cross typu ciezar 70-90% maxymalnego i 10 x mc 10 x wl 10 x squat 10 x push press i to w jak najkrotszym czasie lub 3-5 x kazde cwiczenie i takich kilka obwodow lub na czas 30 s na kazde cwiczenie i 30 na przejscie tyle ze zamiast 4 cwiczen to 6 lub wiecej
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Robiłeś kiedyś mc na 90% CM i dałeś rady od razu po tym robić coś tak obciążającego plecy i nogi jak przysiad by jeszcze na 90% robić push pressa?? Bez żartów, crossfit jako wszechstronny trening rozwojowy wyklucza używanie ciężarów bliskich maxa, na pewno nie w takich obwodach jakie Ty planujesz i nie na takiej ilości powtórzeń i nie na takiej liczbie ćwiczeń. Chces robić na dużych ciężarach to weź jeden wielostaw a reszta ćwiczeń w obwodzie na zupełnie inne partie mięśni w innej pracy, weź zobacz jak skonstruowany jest WOD King Kong. Ale to tylko moje zdanie, żaden ze mnie kozak by robić 10x mc na 90% maksa by zaraz potem iść pod sztangę i siady trzaskać. Kurde, 90% maksa to się robi na 2,3 repy a nie na 10...
Wysłana -
Bez sensu. Zajedziesz cały układ mięśniowy/nerwowy, narazisz się na kontuzję, a wytrzymałości ani kondycji nie poprawisz.
Tak naprawdę zrobienie obwodów z 50 % CM to już ładny wynik. Przyjmijmy, że siadasz czy robisz ciągi z 200kg. Wówczas robisz obwody ze 100kg sztangą. Mało ? To już poziom wysoko zaawansowany.




Zmieniony przez - ronie220 w dniu 2016-05-02 17:36:01
Wysłana -
Skad Ty wziales to 10x90% MC? Nie realne w jednej serii jednego cwiczenia a dopiero w obwodzie.
Wysłana -
a kto mowi ze mam robic to bez przerw robie 10 przez caly trening!!!! zrobie 3 -2 przerwa chwile i po jak najkrótszym czasie próbuje dalej podejsc.
Cos w rodzaju superserii i starac sie zrobic coraz szybciej np pierwszy trening wykonam w 45 min drugi w 42 i tak w dół


A tak wogole to nie napisałem ze tylko 90 % pomiedzy 70 a 90 wiec nie piszcie w kazdym komencie 90


cos na zasadzie tego. Wiem ze to rywalizacja






Zmieniony przez - 745906 w dniu 2016-05-03 22:29:01
Wysłana -
Mogles napisac szczegolowo a napisales w taki sposob ze kazdego wprowadziles w blad. Filmik bardzo fajny fajny:)
Wysłana -
Spróbuj i przetestuj na sobie. To lepsze niż opinia 100 specjalistów
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź