SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

chce wyglądać jak facet na tym zdjęciu....jak to zrobić?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 13113

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 637


Witam, chciałbym wyglądać jak ten gościu na zdjęciu (na pierwszym planie) mam 20 lat 82 kilo wagi, 188 cm wzrostu,ok 97cm w pasie(!) ok 34-35cm w bicepsie, chodze na siłke jakiś czas (4 miesiące systematycznie, postępy absolutnie mizerne) ale jestem totalnym laikiem w tym temacie.Czytałem wiele postów na tym forum ale większości z nich wogole nie rozumie(chodzi o język: skróty, nazwy ćwiczeń itp.więc prosze o jak najprostszy język jak do przedszkolaka:D) Mam podstawowy program: pon klata biceps brzuch, środa triceps brzuch plecy, piątek nogi brzuch barki, po 3 serie na kazdą partie, około 12 -15 powtorzeń. Nie mam żadnej diety, jem co mi zrobią: sporo mięsa, nabiał ale nie jem tez smieci z fast foodów. Czasu na siłownie mam sporo, przeciwwskazań od lekarza żadnych.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Wiek 53 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 81
Powiem tak, mam 36 lat i prowadziłem do niedawna podobny styl życia do twojego. Ponad rok temu, we wrześniu 2006 postanowiłem wziąć się za siebie. Nie miałem żadnego pojęcia jak to zrobić. Zapisałem się na siłownię, trochę poczytałem trochę popytałem znajomych i efekt jest taki: