sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Odżywki i suplementy

Dodaj odpowiedź

brak siły na trening wieczorem. w ciągu dnia mega motywacja,ale trening możliwy tylko wieczorem.PAT?

Wysłana -
Przy treningu wieczorem i krótkim śnie, przedtreningówka może zaburzyć regenerację utrudniając zasypianie.
Wysłana -
-ZŁY- no tak, raz w tygodniu, ale podobno maksymalnie zaangażowane i wyeksploatowane duże partie mięśniowe potrzebują właśnie ok. 7 dni na pełną regenerację. Moje wątpliwości są takie, że przy FBW wrzucając po jednym ćwiczeniu z danej grupy mięśniowej nie dość mocno pobudzę mięśnie o wzrostu pracując nad wszystkimi partiami jednocześnie. Z jednej strony niby kompleksowo=dobrze, ale z drugiej strony mówi sie ze jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego.

Deja vu - to prawda, ale w ramach testu nie zaszkodzi sprobowac. Ciekawy jestem efektu


Zmieniony przez - Shao-Kahn w dniu 2017-06-16 22:43:17
Wysłana -
Shao-Kahn co do FBW to spróbuj, a nie pożałujesz! Sam trenuję właśnie FBW i na razie nie myślę o zmianie, jak mi się nudzi to zmieniam ćwiczenia, ale ten schemat ćwiczeń mi przypasował. Idealny właśnie na 3 wizyty w tygodniu i stosunkowo krótkim czasie. Jak będziesz miał jakieś pytania to FBW to mogę zarzucić Ci swoim planem, chociaż tez jest masa tematów o FBW w treningu dla początkujących
A co do Napalmu czy Red Shocka to może wypróbuj np w piątek jeśli masz soboty wolne, nie chciałbym mieć Ciebie na sumieniu albo żebyś pisał mi o 3, że wstajesz za 2,5h a nie możesz oka zmrużyć
Wysłana -
Też nie waliłbym przedtreningówek, a już na pewno nie regularnie. Tak jak wspomniano trzeba też wziąć pod uwagę porę treningu, już sam okres gdzie organizm fizjologicznie się raczej wycisza niż wybudza jest zaburzony przez trening, a tu dojdą do tego jeszcze stymulanty, które przypuszczalnie jeszcze bardziej pogłębią problem.
Ale jak coś jest głupie, a działa - to nie jest to głupie . Też bym siedział w FBW, chcesz to ci zarzucę kilkoma dzikami, którzy widocznie wystarczająco mocno "pobudzają mięśnie do wzrostu" ;) . Osobiście nie posiadam głębszej wiedzy stricte siłownianej, ale mam wrażenie że panuje dziwna moda na splita - wszyscy myślą, że im więcej i mocniej tym lepiej. Oczywiście oba plany mają swoje zalety/wady, ale w mojej opinii u osoby nie przygotowującej się do startów, wyjścia na scenę - fbw spokojnie się nada.
Wysłana -
nie no, jasna sprawa jak testowac to tylko w piatek przed wolną sobotą. Oczywiście tez jestem zdania ze wprowadzanie na stale finalnie bardziej zaszkodzi niz pomoze. Myslalem o stosowaniu doraźnym. Do pernamentej suplementacji wprowadzam magnez i Bkompleks z cynku raczej zrezygnuje. Mysle ze mam wystarczajace jego zasoby chocby ze wzgledu na fakt ze mam bardzo mocne wlosy i panokcie. Po kilku dniach jesli nie bedzie zadnego efektu doloze wsponiana wczesniej tyrozyne i ew. Kofeine. A dalej zobaczymy. Bede pisal o efektach lub ich braku. Dobra! Panowie, skoro wyszliscie juz z inicjatywą to chętnie skorzystam z Waszego doświadczenia z FBW. Podrzucicie plany ktore sie Wam sprawdzają?
Wysłana -
zerknij
http://www.sfd.pl/Plany_treningowe-f815.html
masz fajny spis
Wysłana -
Ja wrzucę swój plan, ja sobie bardzo go chwalę. Jest dużo do roboty więc trzeba pierwsze treningi poświęcić na dobór dobrego obciążenia.
Trening A

Przysiady tylne 4-5x8p
Wiosłowanie sztangą nadchwyt/podchwyt 5x6/8p
wioslowanie jednoracz 3-4x6
Wyciskanie sztangi leżąc 5x6/8p
Military press 3-4x6 -
jakas izolacja na 2głowe 3x8-10 pytanie
pompki na poręczach w "tricepsowej" pozycji
plank


Trening B

Martwy ciąg klasyczny 4-5x8
Wyciskanie sztangi na skosie dodatnim 5x8p
podciaganie na drazku podchwyt lub cos na wyciagu 5x8
wykroki 3x8-10
Uginanie rąk stojąc z prostą sztangą 2-3x12p
triceps wyciag 2-3x12p
unoszenie hantli bokiem 2-3x12p
side plank
Strona 4 z 4
Dodaj odpowiedź