SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

brak siły na trening wieczorem. w ciągu dnia mega motywacja,ale trening możliwy tylko wieczorem.PAT?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 8652

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3475
Cześć wszystkim!

Uprzejma prośba o pomoc
mam 33 lat. trenuję z przerwami od 14 roku życia (sporty walki i siłownia)
ważę 80kg wzrost 180cm
nie korzystam z suplementów.

Moja praca zawodowa wiąże się z intensywnym wysiłkiem intelektualnym 8 godzin dziennie. praca na 150% obrotów.
Mimo to jestem bardzo zmotywowany do treningu. Sport mam we krwi i nie wyobrażam sobie życia bez niego.
Najwyższy poziom energii i zmotywowania do treningu odczuwam w szczególności w godzinach 12-15. Energia rozpiera mnie wówczas do tego stopnia, że mam ogromną ochotę rzucić wszytko i polecieć na ostry trening.
Niestety do domu z pracy wracam ok. 18:00 potem czas dla dzieci i na koniec dnia wyczekiwany przez cały dzień trening - 21:00

Problem w tym, że po ciężkim dniu jestem tak wykończony, że zmotywowanie się do ćwiczeń o tej porze wymaga ogromnego wysiłku. kanapa działa jak magnes z taką mocą, ze niestety często zwycięża nad chęcią wyjścia na trening
Następnego dnia oczywiście mega wyrzuty sumienia i obiecywanie, że tym razem nie dam się i pójdę poćwiczyć wieczorem, a wieczorem - to samo

co optymistyczne - nawet jak jestem mega wykończony dniem, ale uda mi się zmusić do treningu to w zasadzie po rozgrzewce i ok dwóch seriach ćwiczeń na właściwym ciężarze wstępuje we mnie jakaś nowa energia, wraca mega motywacja i cały trening wykonuję w optymistycznym i pełnym energii tempie. cale wyczerpanie psychiczne odchodzi i trening realizuje na 150% mocy.