SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

brak postępów na jednej partii mięśni

Ankieta - proszę o pomoc

Płeć M
Wiek 22
Waga 86
Wzrost 185
Cel treningowy teraz masa, ogólnie siła/sprawność pod sporty walki, wygląd nieistotny.
Staż treningowy na siłowni 10 mies
Uprawiane inne sporty nic
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) dobrze wyposażona siłownia
Dieta ostatnio brak, białko minimum 180, jem ile ciało woła. Warzywa, woda, dużo owoców, jaj, lody..
Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje) brak
Zażywane suplementy ostatnio brak
Ostatnio przerabiany plan FBW
Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc) 105/130/90
Wysłana -
Push/pull to podział , na którym zbudujesz swój plan. Masz przykładowy w temacie podwieszonym pierwszy rok treningów.
Wysłana -
ronie220
Push/pull to podział , na którym zbudujesz swój plan. Masz przykładowy w temacie podwieszonym pierwszy rok treningów.

Dzięki, tak już go znalazłem i dzisiaj pierwszy raz go robiłem. Nie wiem czy dam radę klatę i siady dobrze zrobić na 1 treningu, ale wyjdzie w praniu.
Wysłana -
robert2439
ronie220
Push/pull to podział , na którym zbudujesz swój plan. Masz przykładowy w temacie podwieszonym pierwszy rok treningów.

Dzięki, tak już go znalazłem i dzisiaj pierwszy raz go robiłem. Nie wiem czy dam radę klatę i siady dobrze zrobić na 1 treningu, ale wyjdzie w praniu.



Siady na pewno zrobisz . Wyciskanie później może trochę gorzej pójść ale szybko się przyzwyczaisz .
Wysłana -
Wracam, piszę dla kogoś, kto być może też będzie szukał odp na tego typu pytania. Zmiana planu treningowego pomogła, jednak dodatkowo zauważyłem, że biceps jest ok, ale triceps robiłem nieskutecznymi ćwiczeniami. Zmieniłem ćw na triceps (francuz ze sztangą) i zastosowałem push/pull. Na drugi dzień po treningu regularnie nap*****lają wszystkie partie ćwiczone dnia poprzedniego, więc dzięki za pomoc chłopcy, przepraszam, Wilki :).

/edit
a i siła też poszła.


Zmieniony przez - robert2439 w dniu 2017-06-16 16:48:59
Wysłana -
robert2439
Wracam, piszę dla kogoś, kto być może też będzie szukał odp na tego typu pytania. Zmiana planu treningowego pomogła, jednak dodatkowo zauważyłem, że biceps jest ok, ale triceps robiłem nieskutecznymi ćwiczeniami. Zmieniłem ćw na triceps (francuz ze sztangą) i zastosowałem push/pull. Na drugi dzień po treningu regularnie nap*****lają wszystkie partie ćwiczone dnia poprzedniego, więc dzięki za pomoc chłopcy, przepraszam, Wilki :).

/edit
a i siła też poszła.



Zmieniony przez - robert2439 w dniu 2017-06-16 16:48:59



To się cieszę wszystko da się rozbudować .
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź