SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

blazejek - redukcja rozwiniecie nóg !

Wysłana -
Czesc ,
mama na imie Błażej mam 23 lata , moj staz na silowni to okolo 1,5 miesiaca. Moja przygoda z cwiczeniem rozpoczela sie w 2012 roku w styczniu kiedy po 2 kontuzji kolana obadalem ze jestem juz tak gruby ze siadaja mi stawy , wazylem okolo 120 kg , zredukowalem sie do 84 kg , byla to dieta + street workout , i cwiczylem tak do konca wrzesnia. Mialem przerwe do lutego 2013 i znow zaczalem cwiczyc SW ale w lipcu przecialem sobie sciegna nadgarstka co skonczylo sie przerwa w cwiczeniu do konca listopada kiedy to poszedlem wlasnie na silownie.
Do dzisiaj cwiczylem na silowni tak ze kazdego dnia robilem inna partie miesniowa zeby wczuc sie w silownie i nauczyc techniki.Waze obecnie 102 kg przy 20 % bf.

Moj cel to 87 kg i okolo 10 % bf oraz znaczne rozwiniecie mięśni nóg.

Tutaj daje zdjęcie z wyniku moich pierwszych redukcji.


Tutaj lipiec tuz przed wypadkiem w pracy i kontuzja nadgarstka.


Aktualna forma.07-01-2014



Dobra koniec tego rozpisywania , sumując.
CEL : 87 kg 10%bf
Rozwiniecie mięśni nóg.

Moj tydzien bedzie wygladal tak ,
Poniedzialek : Klata + Biceps
Wtorek : Aeroby , Brzuch
Środa : Nogi
Czwartek : Plecy
Piatek: Barki + Triceps
Sobota i Niedziela : Aeroby , Wolne zalezy od samopoczucia.

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
08.01.2014

Trening nóg.
PRZYSIADY ZE SZTANGĄ NA BARKACH 3-4 serie po 15 pow.
PROSTOWNIE NÓG W SIADZIE 3-4 serie po 15 pow.
WYPYCHANIE CIĘŻARU NA SUWNICY 3-4 serie 12-15 pow.
UGINANIE NÓG W LEŻENIU 3 serie 12 pow
PRZYWODZENIE NÓG DO WEWNĄTRZ 2 serie 12 pow
ODWODZENIE NÓG NA ZEWNĄTRZ 2 serie 12 pow
Lydki
WSPIĘCIA NA PALCE W SIADZIE do oporu :D

Po treningu wpisze jakimi ciężarami robione były nogi , prosiłbym tez kogoś o podzielenie się opinia na temat tego dnia , dzieki
Wysłana -
siema , uzupełniam i odkopuję stary temat , myślę ze fajnie będzie się podzielić z wami historia. Więc tak redukcja i rozwiniecie nóg trwały 5 miesięcy (ta o której pisałem w pierwszym poście).

Wyglądało to tak :

Trening split :
nogi , plecy , biceps klata , barki triceps
cardio raz w tygodniu 15 km biegu.
Dieta :
2 gramy B na kg , 70 gram T , reszta do zapotrzebowania to były węgle i ucięte 200 kcal nie mam zapisane dokładnie ile kcal.
( tak wynika z moich zapisków) :
Wizualnie wyglądało to tak :


po tym zdjeciu po prawej do poczatku 2014 roku robiłem mase , chodziłem na siłownie 3 razy w tygodniu i trenowałem , intuicyjnie.

w październiku 2014 wyglądało to tak :




Cały czas ćwiczyłem intuicyjnie z zachowaniem odstępu 2 dni od partii. Nie mam zdjęć z grudnia 2014 , wiec nie wiem jak to tam dalej szło. Zgubiłem też zeszyt z dieta i treningami.

Mam tylko zdjęcia z końca masy kwiecień 2015





w maju 2015 miałem małe przygody życiowe i wróciłem do ćwiczenia systematycznie dopiero w listopadzie 2017 roku.

mam zdjęcie z 2016 roku , wyglądało to tak ze raz na kiedyś szedłem na siłownie , np 2 razy na kwartał.



Obecnie cwiczę od listopada 2017 roku i mam zamiar cwiczyć dopóki będę mogł , wszystkie informacje o treningach bedę opisywał od jutra.
Także wiecej informacji bedzie w nastepnym poście , peace !







Zmieniony przez - blazejek w dniu 2/8/2018 12:59:29 AM

Zmieniony przez - blazejek w dniu 2/8/2018 1:01:34 AM
Wysłana -
Klatka :
Skos 60 stopni hantle 5 x 12 , 45-50 kg
Skos 60 sztanga 5 x 5 120 kg

dieta :
3g B / kg
pozostałe zapotrzbowanie -200kcal g W / kg
70 g T


Zmieniony przez - blazejek w dniu 2/10/2018 8:46:20 AM
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź