SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

bardzo dziwna stagnacja jakiej nie znacie

Wysłana -
Mam straszny problem ze zwiększenie ilości pompek i wogule jakichkolwiek innych ćwiczeń ale skupiam się na pompkach na razie. Ćwiczę regularnie pompki od roku może półtora i niestety cały ten czas CAŁKOWICIE ALE TO CAŁKOWICIE zmarnowałem bo nie poprawiłem ani trochę swojego wyniku. Gdy zaczynałem ćwiczyć pompki to robiłem około 20 pompek i teraz robię podobnie(rekord 21 pompek ale to przez spadek wagi raczej a nie wzrost siły/wytrzymałości). Próbowałem przez ten czas wiele treningów znalezionych w internecie m.i ten ze strony http://www.100pompek.pl/ który niestety okazał się totalną klapą nie poprawiłem nic wyniku nawet o 1 powtórzenie . Ostatnio próbowałem ćwiczyć codzienne z 1 dniem wolnym 5 pompek po 5 serii i stopniowo zwiększałem serie powtórzenia co trening i niestety też 0 efektów. Nie wiem co robię źle... Dodam że nie specjalnie zależy mi na wyglądzie. Moim celem jest zrobienie 100 pompek ale niestety jeszcze NIGDY mi się nie udało zrobić nawet o kilka powtórzeń więcej niż jak zaczynałem treningi. Bardzo dziwne to dla mniej jest i czuje się bardzo tym sfrustowany. Dodam że dawno temu gdy chodziłem na siłownie miałem ten sam problem. Kumpel po 3 miesiącach ćwiczeń mnie prawie wyprzedził wynikami siłowymi a ja wtedy ćwiczyłem klika lat i miałem wyniki osoby początkującej. Co mogę robić źle? czy to jakaś choroba? bo nic innego mi nie przychodzi do głowy

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
5 pompek po 5 serii to nie jest trening, 10 pompek to sześcioletni syn siostry zrobi.
Wysłana -
W jakim celu chcesz zrobić 100 pompek? Trening był niewłaściwy. A jak często te treningi pompek wykonujesz?

Odżywiasz się jakoś sensownie?
Wysłana -
ja jak pompowalem 21 pompek dla weteranow przez 21 dni jak na FB bylem nominowany%)
to pod koniec zrobilem 49
po 2 tygodniach wyrazny wzrost wytrzymalosci i te 21 juz nie stanowilo wyzwania jak na starcie
Wysłana -
Dziwne, że Twój wynik się nie poprawił. U mnie wystarczyło robić po treningu maks powtórzeń i co tydzień ilość rosła.
Wysłana -
No więc tak jak wspomniałem w temacie miałem wiele treningów mój ostatni wyglądał tak

rozgrzewka którą traktuję trochę jak trening(ogólnie budowanie kondycji) około 10-15 minut(uprzedzam od razu że nie przemęczam się przy rozgrzewce)

potem trening
pompki 5 serii po 5 powtórzeń i co trening stopniowo zwiększałem serie do 10 i potem od nowa 5 serii ale już 6p i tak dalej z treningu na trening coraz ciężej

tak ćwiczyłem 6 dni w tygodniu zostawiając niedziele wolną

ponadto czasem biegam (dokładnie szybkie marsze)


Diety nie mam a co do odżywiania to jest taki mankament że nie przepadam za mięsem i troszkę niejadkiem jestem aczkolwiek nie głoduję nigdy
i staram się jeść zdrowo aczkolwiek na wyglądzie mi niespecjalnie zależy.


100 pompek w jakim celu? no po prostu chcę dojść do tej liczby, mieć wytrzymałość siłę. Zawsze taka ilość pompek mnie to fascynowała(wiem dziwnie brzmi)





Zmieniony przez - markon1 w dniu 2018-01-26 00:16:44
Wysłana -
moze sprobuj po prostu codziennie robic tyle ile sie da... jedna seria do bolu
Wysłana -
Twoja metoda w sumie nie taka głupia. Spróbuj robić ją 3 razy w tygodniu.
Wysłana -
może spróbuj różne kombinacje pompek robić
Wysłana -
Jak twój max aktualnie to 21 powtórzeń to robiłbym to tak: Pn: 2 serie po 15 powtórzeń, Wt: 3 serie po 5 powtórzeń + (5kg na plecach np plecak z książkami/krążkiem/wodą w butelce), Pt: 2 serie po 15 powtórzeń. Co tydzień zwiększaj ilość powtórzeń w Pn i Pt o 1 powtórzenie, oraz we wtorek dodaj 1kg do plecaka.
Wysłana -
TomQ-MAG
moze sprobuj po prostu codziennie robic tyle ile sie da... jedna seria do bolu


No ja właśnie tak podobnie ćwiczyłem że pierwszy tydzień(6 dni w tygodniu) robiłem tylko jedną serie na maxa, w drugim tygodniu podobnie tylko 2 serie na maxa a w trzecim tygodniu 3 serie na maxa niestety znowu zmarnowałem czas bo efektów nie było ŻADNYCH.
Strona 1 z 8
Dodaj odpowiedź