SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

bardzo dziwna stagnacja jakiej nie znacie

Wysłana -
Mam straszny problem ze zwiększenie ilości pompek i wogule jakichkolwiek innych ćwiczeń ale skupiam się na pompkach na razie. Ćwiczę regularnie pompki od roku może półtora i niestety cały ten czas CAŁKOWICIE ALE TO CAŁKOWICIE zmarnowałem bo nie poprawiłem ani trochę swojego wyniku. Gdy zaczynałem ćwiczyć pompki to robiłem około 20 pompek i teraz robię podobnie(rekord 21 pompek ale to przez spadek wagi raczej a nie wzrost siły/wytrzymałości). Próbowałem przez ten czas wiele treningów znalezionych w internecie m.i ten ze strony http://www.100pompek.pl/ który niestety okazał się totalną klapą nie poprawiłem nic wyniku nawet o 1 powtórzenie . Ostatnio próbowałem ćwiczyć codzienne z 1 dniem wolnym 5 pompek po 5 serii i stopniowo zwiększałem serie powtórzenia co trening i niestety też 0 efektów. Nie wiem co robię źle... Dodam że nie specjalnie zależy mi na wyglądzie. Moim celem jest zrobienie 100 pompek ale niestety jeszcze NIGDY mi się nie udało zrobić nawet o kilka powtórzeń więcej niż jak zaczynałem treningi. Bardzo dziwne to dla mniej jest i czuje się bardzo tym sfrustowany. Dodam że dawno temu gdy chodziłem na siłownie miałem ten sam problem. Kumpel po 3 miesiącach ćwiczeń mnie prawie wyprzedził wynikami siłowymi a ja wtedy ćwiczyłem klika lat i miałem wyniki osoby początkującej. Co mogę robić źle? czy to jakaś choroba? bo nic innego mi nie przychodzi do głowy

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
5 pompek po 5 serii to nie jest trening, 10 pompek to sześcioletni syn siostry zrobi.
Wysłana -
W jakim celu chcesz zrobić 100 pompek? Trening był niewłaściwy. A jak często te treningi pompek wykonujesz?

Odżywiasz się jakoś sensownie?
Wysłana -
ja jak pompowalem 21 pompek dla weteranow przez 21 dni jak na FB bylem nominowany%)
to pod koniec zrobilem 49