SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

bardzo dziwna stagnacja jakiej nie znacie

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 10151

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 28 Wiek 6 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2931
Mam straszny problem ze zwiększenie ilości pompek i wogule jakichkolwiek innych ćwiczeń ale skupiam się na pompkach na razie. Ćwiczę regularnie pompki od roku może półtora i niestety cały ten czas CAŁKOWICIE ALE TO CAŁKOWICIE zmarnowałem bo nie poprawiłem ani trochę swojego wyniku. Gdy zaczynałem ćwiczyć pompki to robiłem około 20 pompek i teraz robię podobnie(rekord 21 pompek ale to przez spadek wagi raczej a nie wzrost siły/wytrzymałości). Próbowałem przez ten czas wiele treningów znalezionych w internecie m.i ten ze strony http://www.100pompek.pl/ który niestety okazał się totalną klapą nie poprawiłem nic wyniku nawet o 1 powtórzenie . Ostatnio próbowałem ćwiczyć codzienne z 1 dniem wolnym 5 pompek po 5 serii i stopniowo zwiększałem serie powtórzenia co trening i niestety też 0 efektów. Nie wiem co robię źle... Dodam że nie specjalnie zależy mi na wyglądzie. Moim celem jest zrobienie 100 pompek ale niestety jeszcze NIGDY mi się nie udało zrobić nawet o kilka powtórzeń więcej niż jak zaczynałem treningi. Bardzo dziwne to dla mniej jest i czuje się bardzo tym sfrustowany. Dodam że dawno temu gdy chodziłem na siłownie miałem ten sam problem. Kumpel po 3 miesiącach ćwiczeń mnie prawie wyprzedził wynikami siłowymi a ja wtedy ćwiczyłem klika lat i miałem wyniki osoby początkującej. Co mogę robić źle? czy to jakaś choroba? bo nic innego mi nie przychodzi do głowy
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...