Suplementy

Pumpkin Seed - dla zdrowia mężczyzny i nie tylko

Podaj dalej

Powszechnie wiadomo, że wszelkiego rodzaju nasiona, pestki, czy orzechy mają dla naszego organizmu prozdrowotne właściwości, poczynając od zdrowych tłuszczów przez witaminy, składniki mineralne, czy inne istotne nutraceutyki wpływające pozytywnie na nasz organizm.

Dynia jest jednym z ciekawszych warzyw lub owoców, zależnie od nazewnictwa. Na szczególną uwagę zasługują jej pestki. Zawierają one 46 g tłuszczów, 24 g białka i 13 g węglowodanów. Wśród istotnych składników pestek wyróżnić warto: kwasy tłuszczowe, witamina D3, A, C, B1, B2, B6, cynk, magnez, wapń, potas, selen, mangan, miedź, fitosterole, czy DHEA.

Z tego też względu warto przyjrzeć się dokładniej ekstraktowi z pestek dyni, który zawiera w sobie te najważniejsze właściwości rośliny.

Właściwości Pumpkin Seed

Zastosowanie Pumpkin Seed

pumpkin

Dawkowanie Pumpkin Seed

Zalecane ilości ekstraktu z pestek dyni wynoszą od 1000 do 2000 mg dziennie, zależnie od celu stosowania.

Z czym warto łączyć Pumpkin Seed?

Suplement ten można łączyć z każdym innym produktem. Zależne jest to przede wszystkim od celu jego stosowania. Najczęściej jest to poprawa funkcjonowania prostaty. W takiej sytuacji warto pomyśleć o dodatku następujących suplementów:

Podsumowanie

Wraz z biegiem lat coraz częściej spotkać można się z problemami mężczyzn odnośnie funkcjonowania prostaty. Szacuje się, że co trzeci mężczyzna może zachorować na nowotwór tego organu. Z tego też względu zdecydowanie warto zwrócić uwagę na profilaktykę i ochronę swojego zdrowia dużo wcześniej, niż po 40 roku życia.

Łukasz Domeracki - mgr inż. technologii żywności i żywienia człowieka

Oceń: 5,00 / 3

Warto przeczytać

Komentarze (1)
RPS1990

Bardzo ciekawy artykuł o pestkach dyni i o ekstrakcie z pestek dyni.

1
Aminokwasy - rodzaje, działanie i zastosowanie

Aminokwasy endogenne - rodzaje, dawkowanie

Aminokwasy rozgałęzione BCAA - działanie, dawkowanie