Suplementy

Green Tea ALLNUTRITION - Właściwości i zastosowanie zielonej herbaty

Podaj dalej

Zielona herbata, a w szczególności jej ekstrakt uważany jest za jeden z ciekawszych wyborów pod względem prozdrowotnym, jak i wspomagającym redukcję tkanki tłuszczowej. Spożywana jest ona od setek lat wśród ludzi na całym świecie i niewątpliwie cieszy się wyjątkowym smakiem i właściwościami.

Liście zielonej herbaty przetwarza się maksymalnie w godzinę po ich zerwaniu zanim dojdzie do procesu fermentacji. Właśnie to powoduje, że nie traci ona tylu cennych właściwości, a na nie składają się następujące związki obecne w składzie zielonej herbaty: polifenole, katechiny, antyoksydanty, garbniki, alkaloidy, teina, lipidy, alkaloidy, witaminy A,B,C,E, cynk, miedź, wapń, potas, mangan, czy fluor. Takie połączenie prozdrowotnych składników powoduje, że zielona herbata jest produktem, na który zdecydowanie warto zwrócić uwagę.

zielona herbata

Właściwości Green Tea

Zastosowanie Green Tea

Dawkowanie Green Tea

Uzależnione jest ono od zawartości EGCG, polifenoli i katechin w danym suplemencie. Z reguły zaleca się około 500 mg polifenoli w jednej dawce np. rano na czczo lub przed treningiem.

Z czym łączyć Green Tea?

Ekstrakt z zielonej herbaty łączony jest najczęściej z innymi suplementami wspomagającymi redukcję tkanki tłuszczowej. Mogą to być np.:

Podsumowanie

W czasie redukcji tkanki tłuszczowej liczy się każdy szczegół. W sytuacji dobrze dopiętej diety, ciężkich treningów i odpowiedniej ilości snu jedyne, co możemy zrobić to wspomaganie efektów utraty tłuszczu za pomocą odpowiedniej suplementacji. Właściwości te daje nam stosowanie ekstraktu z zielonej herbaty.

Artykuł sponsorowany

Łukasz Domeracki - mgr inż. technologii żywności i żywienia człowieka

Oceń: 5,00 / 3

Warto przeczytać

Komentarze (0)
Aminokwasy - rodzaje, działanie i zastosowanie

Aminokwasy endogenne - rodzaje, dawkowanie

Aminokwasy rozgałęzione BCAA - działanie, dawkowanie