Fitwoman (uroda)

Trening na zgrabne pośladki - podejmij wyzwanie z SFD

Podaj dalej

Jak wiemy, aby ukształtować zgrabne i okrągłe pośladki trzeba włożyć w trening sporo pracy, jak i serca. Większość podstawowych treningów, które uwzględniają trening całego ciała, nie jest ukierunkowana na to, aby wspomóc rozwój mięśni pośladkowych w takim zakresie jak podejście nieco bardziej priorytetowe, mające na celu umieszczenie w schemacie większą objętość ćwiczeń, które wpływać będą na rozwój grupy kulszowo-goleniowej wraz z pośladkami. 

Poniżej prezentuję Wam moją wizję treningu, który został ułożony pod rozwój mięśni tylnej taśmy ud, jak i mięśni pośladkowych. Jest to schemat priorytetowy, czyli zakładający główny nacisk na ww. partie mięśniowe. Trening powinien być wykonywany maksymalnie przez 8 tygodni, po czym powinniśmy zastosować około 4 tygodni przerwy i zmiany na inny schemat, aby podejść ponownie pod plan tego typu. Trening uwzględnia wzmacnianie mięśnia poprzecznego, który odgrywa szczególną rolę w stabilizacji odcinka lędźwiowego kręgosłupa, co przydatne jest w zachowaniu stabilności w jego obrębie, tak, aby nie włączać w trening ruchów zachodzących w jego obrębie. 

Schemat całego treningu

Rozgrzewka:

Plan treningowy:

A poniedziałek

B środa

C piątek

Po treningu Cool Down:

Podsumowanie

Pomimo że trening nie wygląda na ciężki, jego systematyczne wykonywanie daje znakomite rezultaty, które przyczyniają się do poprawy wyglądu pośladków. Jednak musisz pamiętać, że jeżeli chcesz mieć większą pupę, należy odpowiednio ukierunkować odżywianie, aby uwzględniało bilans dodatni w diecie. Bez odpowiedniej ilości paliwa nie jest możliwe zbudowanie masy mięśniowej, a co za tym idzie, poprawy wyglądu pośladków.

Tomasz Maciołek - Fizjoterapeuta, Trener Personalny

Oceń: 5,00 / 3

Warto przeczytać

Komentarze (0)

Dieta odchudzająca dla młodej mamy

Trening zwiększający atrakcyjność kobiet

Ćwiczenia liftingujące pośladki