Fitkuchnia

Wysokoproteinowe tiramisu - Take & Go

Podaj dalej

Czego potrzebujemy:

Na biszkopty:

Na masę:

Jak wykonać:

Biszkopty:

Białka oddzielamy od żółtek. Ubijamy z odrobiną soli na sztywną pianę. Kolejno dodajemy żółtka i miksujemy na wolnych obrotach. Następnie dodajemy pozostałe składniki dalej miksując na wolnych obrotach.  Opcje pieczenia są dwie. Możemy upiec jeden biszkopt i potem pokroić go na mniejsze elementy lub na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia formować biszkopty w kształcie "kocich języków". Nieważne którą opcję wybierzecie - biszkopt pieczemy około 15 minut w 180 stopniach.

Masa:

Serek wiejski blendujemy na idealnie gładka masę. Dodajemy 70 g białka i miksujemy na wysokich obrotach do momentu uzyskania jednolitej konsystencji podobnej do mascarpone.

W pudełku lub innym naczyniu układamy warstwę biszkoptów i nasączamy kawą wymieszaną z alkoholem. Wykładamy cienką warstwę masy a na nią układamy pokrojone drobno truskawki. Posypujemy cienko kawą. Czynność powtarzamy - warstwa biszkoptów, nasączamy, masa, grubsza warstwa kawy i dekorujemy truskawkami.  Gotowe.

Schładzamy i trzymamy w lodówce.

Wartości odżywcze:

Ze wszystkich składników otrzymujemy dwa boxy.

Jeden box to 585 kcal.

Białko 70 g, Tłuszcze 15 g, Węglowodany 42 g.

Dzięki lunchBOX -owi możecie zabrać swoje proteinowe tiramisu na siłownię i wykorzystać jako posiłek potreningowy - bez obawy, że zepsuje się w wysokiej temperaturze.

Smacznego!

Sylwia Ratajczak

Oceń: 5,00 / 3

Warto przeczytać

Komentarze (0)
Schab duszony

Pieczona owsianka

Pasta paprykowa do kanapek