Fitkuchnia

Legalna lasagne

Podaj dalej

Czego potrzebujemy:

Jak wykonać:

Mięso smażymy na suchej patelni do całkowitego wytopienia tłuszczu. Gdy jest już gotowe odkładamy do miski. Pomidory, paprykę i cebulę siekamy i smażymy kilka minut na oleju kokosowym. Jak warzywa lekko zmiękną doprawiamy według smaku i preferencji. 

Foremkę do zapiekania smarujemy masłem. Ja używam formy o wymiarach około 15 cm x 17 cm. Na spód naczynia wylewamy kilka łyżek passaty, rozprowadzamy łyżką na całej powierzchni i układamy płat lub dwa makaronu. Wykładamy przesmażone mięso, zalewamy połową passaty i doprawiamy. Ja zawsze daję dużo bazylii, pieprzu i odrobinę oregano. Układamy drugą warstwę makaronu  a na nią przesmażone warzywa. Na warzywa wylewamy odrobinę passaty i układamy ostatnią warstwę makaronu. Pozostałą część passaty rozprowadzamy na górze i posypujemy równomiernie startym parmezanem. Jeśli macie świeżą bazylię możecie na wierzch ułożyć kilka listków. Naczynie wkładamy do piekarnika. Pieczemy około 20 - 25 minut w temperaturze około 200 stopni.

Rada - możecie użyć dowolnego mięsa. Ja czasem daję ugotowane i drobno posiekane mięso z indyka.

Też wychodzi bardzo smaczna - a tłuszcze dość mocno ucinamy.

Wartości odżywcze:

Cała porcja to 1380 kcal.

Białko 100 g, Tłuszcze 51 g, Węglowodany 123 g.

Smacznego!

Sylwia Ratajczak

Oceń: 5,00 / 2

Warto przeczytać

Komentarze (3)
TomaszAZ

ile porcji w tym jest?

0
georgu

Co za pytanie?
Na ile porcji sobie podzielisz tyle porcji będziesz mieć- proste.

0
TomaszAZ

kto pyta nie błądzi nie robilem nigdy lasange wiec nie wiem jak duzo porcji wychodzi ze 100g makaronu -wydaje mi sie troche malo zeby to dzielic na porcje,natomiast kalorycznosc calkowita jest ogromna

0
Krem z dyni

Trufle proteinowe FIT

Kurczak z makaronem z cukinii