Fitkuchnia

Indyk w sosie śródziemnomorskim w 30 minut

Podaj dalej

Czego potrzebujemy:

Jak wykonać:

Pierś z indyka myjemy, osuszamy, tniemy na niezbyt grube paski i przyprawiamy solą i pierzem. Smażymy na 10 g oliwy. Cebulę siekamy na cienkie piórka, paprykę kroimy na wąskie paski i dusimy na 10 g oliwy podlewając w miarę potrzeby wodą. Gdy papryka zmięknie, wkładamy usmażonego indyka, zalewamy passatą, dodajemy posiekane suszone pomidory i pokrojone oliwki i wszystko dokładnie mieszamy. Przyprawiamy solą, pieprzem, bazylią i oregano i dusimy około 10-20 minut na bardzo małym ogniu.

Gotowe!

Wartości odżywcze:

Z tych składników otrzymujemy 4 porcje.

Każda to 300 kcal.

Białko 42 g, Tłuszcz 9 g, Węglowodany 14 g.

Idealnie komponuje się z kasza bulgur i świeżym miksem sałat.

Smacznego!

Sylwia Ratajczak

Oceń: 5,00 / 1

Warto przeczytać

Komentarze (0)
Czekoladowo kawowy pudding z maca i chia

Beztłuszczowy, dietetyczny chłodnik z warzywami

Proteinowe owsiane pancekes