Fitkuchnia

Fit naleśniki - wersja wytrawna

Podaj dalej

Czego potrzebujemy:

Na naleśniki:

Potrzebujemy 2 naleśniki

Sos do naleśnikowego papadrelle:

Jak wykonać:

Wszystkie składniki na naleśniki miksujemy i smażymy naleśniki. Ja smażę bez dodatku tłuszczu na patelni o średnicy 20 cm. Zawsze wychodzi mi 12 sztuk. Do przepisu potrzebne są 2 naleśniki.

Sos

Szpinak myjemy i kroimy. Wrzucamy na patelnię, podlewamy wodą, doprawiamy i mieszamy od czasu do czasu - do momentu odparowania wody. Jak woda odparuje dokładamy olej kokosowy i jeszcze chwilę dusimy.

Pomidorki myjemy, układamy na blaszce i wkładamy do piekarnika. Pieczemy około 15 minut w temperaturze 180-200 stopni. Jak skórka na pomidorach zacznie pękać - oznacza to, że są dobre.

Naleśniki kroimy w paski o grubości około 2 cm. Przekładamy je na patelnię i delikatnie mieszamy ze szpinakiem. Awokado rozgniatamy widelcem i dodajemy do naleśnikowego makaronu - ponownie wszystko mieszamy. Wykładamy wszystko na talerz. Dokładamy pokrojoną fetę oraz upieczone pomidorki. Idealnie się komponuje ze świeżą bazylią.

Wartości odżywcze:

Jeden naleśnik to 88 kcal.

Białko 5 g, Tłuszcze 2,4 g, Węglowodany 12 g.

Porcja naleśnikowego papadelle składająca się z dwóch naleśników oraz dodatków to 373 kcal.

Białko 17 g, Tłuszcze 19 g, Węglowodany 36 g.

Smacznego!

Sylwia Ratajczak

Oceń: 5,00 / 2

Warto przeczytać

Komentarze (0)
Wysokoproteinowe tiramisu - Take & Go

Polędwiczki wieprzowe w sosie pieczarkowym - Take & Go

Orkiszowa tarta ze szparagami