Fitkuchnia

Energetyczne crumble

Podaj dalej

Czego potrzebujemy:

Na kruszonkę:

Owoce:

150 g owoców - w naszym przypadku 100 g mrożonych wiśni i 50 g banana

10 g Sugar free Pudding

Jak wykonać:

Wszystkie składniki na kruszonkę zagniatamy i wstawiamy na kilka minut do lodówki.

Owoce mieszamy z budyniem i układamy w naczyniu do zapiekania. Posypujemy schłodzoną kruszonką i wstawiamy do pieca. Pieczemy w temperaturze 180 stopni około 35 minut.

Rada:

Do crumble nadaje się zdecydowana większość owoców: banany, jabłka, gruszki, śliwki, morele, maliny, jagody, wiśnie. Do kruszonki można dodać migdały, słonecznik, wiórki koko lub pokruszoną czekoladę. Jeśli nie macie ograniczeń kalorycznych to idealnie będą pasowały lody waniliowe - wtedy nie będzie to śniadanie ale doskonały deser.

Wartości odżywcze:

Cała porcja to 600 kcal.

Białko 11 g, Tłuszcze 35 g, Węglowodany 65 g.

Smacznego!

Sylwia Ratajczak

Oceń: 5,00 / 2

Warto przeczytać

Komentarze (0)
Sakiewki budyniowe light

Serowe kulki mocy

Ciasto owsiane z lodami proteinowymi