Fitkuchnia

Domowa granola

Podaj dalej

Czego potrzebujemy:

Jak wykonać:

Jabłko obieramy i ścieramy na grubych oczkach. 

Wszystkie składniki poza żurawiną i goi łączymy. Najlepiej wsypać je do miski i dokładnie wymieszać ręką. Blaszkę na której będziemy piec wyłożyć papierem do pieczenia i równomiernie wysypać masę. Pieczemy w temperaturze około 170 stopni przez 40 minut. Jeśli tak jak ja lubicie bardziej chrupką granolę, na ostatnie 5 minut zwiększcie temperaturę do 180 stopni. Pilnujcie jednak by się nie spaliła.

Jak granola wystygnie dodajemy do niej żurawinę oraz jagody goi i wsypujemy do szczelnego słoika. Można ją przechowywać nawet 2 tygodnie, więc jeśli często używacie to śmiało możecie zrobić z dwóch porcji.

Wartość odżywcza:

Cała porcja to 1130 kcal.

Białko 28 g, Tłuszcze 35 g, Węglowodany 162 g.

Idealnie smakuje z jogurtem naturalnym, świeżymi owocami i pokruszoną domową czekoladą.

Smacznego!

Sylwia Ratajczak

Oceń: 5,00 / 1

Warto przeczytać

Komentarze (0)
Beztłuszczowy, dietetyczny chłodnik z warzywami

Proteinowe owsiane pancekes

Pasta z awokado i tuńczyka