Fitkuchnia

Chili con carne

Podaj dalej

Czego potrzebujemy:

Jak wykonać:

Na suchej patelni smażymy wołowinę, do momentu aż odparuje woda. Proponuję wziąć największa patelnię jaką macie lub garnek, ponieważ po dodaniu wszystkich składników będzie tego sporo. Na osobnej patelni, na oliwie podsmażamy posiekaną cebulę, czosnek i przyprawy - oregano, kmin i paprykę.

Przekładamy do naczynia z wołowiną, doprawiamy solą i pieprzem, dodajemy wrzątek i gorącą kawę, dokładnie mieszamy i zagotowujemy. Zmniejszamy pod naczyniem gaz i pod przykryciem, na wolnym ogniu dusimy około 1 h. Po tym czasie dodajemy pomidory, ksylitol, czekoladę, pokrojoną w kostkę paprykę, kukurydzę i fasolę. Dokładnie mieszamy wszystkie składniki i ponownie na wolnym ogniu dusimy około 1,5 - 2 h. Gotowe!

Wartości odżywcze:

Cała porcja to 2560 kcal.

Białko 250 g, Tłuszcze 106 g, Węglowodany 163 g. 

Smacznego!

Sylwia Ratajczak

Oceń: 5,00 / 2

Warto przeczytać

Komentarze (2)
xorton

Świetne makro :)

2
makrosięzgadza

takie wyszło ;)

1
Sakiewki budyniowe light

Serowe kulki mocy

Ciasto owsiane z lodami proteinowymi