SFD.pl Odżywki i suplementy

Dodaj odpowiedź

antyoksydanty, wit itp po treningowo

Wysłana -
witam wszystkich. jestem tu nowy i za rada kolegi postanowilem tutaj napisac. nurtuje mnie temat antyoksydantow i witamin w okresie po treningowym. wszedzie do okola mozna przeczytac / uslyszec, ze te substancje z dala od okresu treningowego, okres przed treningowy rozumiem dlaczego nie. jednak po treningowego juz nie bardzo. skoro moim celem po sesji treningowej jest jak najszybsza regeneracja to dlaczego substancje niwelujace stany zapalne sa "zakazane" w okresie po treningowym? rowniez pamietam, jak dzis, bylo to z 1-2 lata temu, mianowicie filmik z Mikulewiczem (Big Majk), ktory byl wtedy prowadzony przez samego T. Sowinskiego i on normalnie w rozpisce od Tadeusza mial koktajle warzywne w szejku po treningowym (m.in. szpinak, rukola itp), a przeciez to rowniez witaminy i antyoksydanty... no wiec jak to jest...?

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
witaj, antyoksydanty potreningowo bea hamowac stan zapalny, a co za tym idzie bedzie wiazac sie to z ograniczeniem mechanizmow regenerujacych uszkodzone miesnie, a co za tym idzie dalej, bedzie ograniczac ch nadbudowe, czyli synteze bialka

piszac w uproszczeniu, skoro nie ma stanu zapalnego, to po co odbudowywac mieesien i go wzmacniac?
Wysłana -
dokladnie jw. mysle ze TomQ ladnie to wyjasnil


Zmieniony przez - czellista w dniu 2018-04-09 22:09:31
Wysłana -
dzieki za odp, staje sie to powoli dla mnie jasne, jednak i tak nadal nie rozumiem dlaczego taki autorytet jak Sowinski dal temu zielone swiatlo gdzie wlasnie wszyscy dookola sa na nie...
czy naprawde, dla przykladu, zjedzenie rybki po treningu, z ktorej wleci 0.5g epa z dha zrobi mi bardzo "zle"...?
Wysłana -
Tadziu nagrywal film odnosnie witaminy c potreningu, dlaczego jest na NIE
Wysłana -
a z innej beczki. joha hcl na czczo w dnt przy bf pon 10 jest sens dawac? posilek ok 1.5h pozniej
Wysłana -
nie ma wg mnie
Wysłana -
Pewne ilosci warzyw itp spoko mogą się znaleźć, ale chodzi o to by nie bombardować sporymi dawkami organizmu jakie są w suplach.
Wysłana -
czasami po treningu wlatuje fruktoza z owocow, rozumiem ze w takim razie jakas jagodka czy kiwi moze sie tam znalezc? no bo to tez abtyoksydanty...
Wysłana -
Tak jest. We wszytskim zdrowy rozsądek trzeba zachować
Wysłana -
czyli jak ze wszystkim to dawka robi zla badz dobra robote
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź