SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

"coś" na mase

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 5493

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 23
No więc...pytanie dość głupie , ale jednak...potrzebuje nazwy(ew linka) odżywki, po której zażyciu masa by się zwiększyła, narazie nie mogę ćwiczyć (operacja i takie tam) , ale przydałoby się troche przytyć...niestety moja przemiana materii jest tak szybka, że jem za 4 a i tak to nic nie daje
Zwracam się do was, jako że macie jakieś tam pojęcie o tych sprawach...a ja jestem "zielony"


Z góry dzięki i pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 3451 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 77039
hackjer ale Grzaniec napisał "Jeśli chcesz podnieść tłuszczową mase ciała"
wiec mu doradził dobrze ale nie polecam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 9813 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 111035
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 142 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 2375
To żeś mu doradził Szkoda że niezaproponowałeś mu coś al'a TVmarket czy cuś A do autora - niema "czegoś" wspaniałego na masę. A ponad to jaka to ma być ta masa? Mięśniowa czy tłuszczowa? Na początku ułóż dietę, sprawdz zapotrzebowanie kaloryczne etc. Poczytaj trochę, wyszukiwarka bardzo wskazana I pamiętaj że odżywki są tylko uzupełnieniem diety a nie odwrotnie Nie stosując się do tej reguły będziesz wywalać kasę na co nowe wynalazki ze skutkiem bardzo mizernym.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie