sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o budowaniu masy!

- Dieta na masę do oceny -

Wysłana -
Witam Panowie :)

Jestem na diecie masowej ( a przynajmniej staram się być) Jestem typowym ekto. Poniżej przedstawiam mój standardowy jadłospis. Oczywiście czasami zdarza mi się zjeść coś na mieście, ale raczej sporadycznie. Obiady (są posiłkiem potreningowym) często się różnią, ale zawsze są pełnowartościowe. Moim problemem jest zastój wagi od jakichś 2 miesięcy. Po przeliczeniu zapotrzebowania i pokrycia wyszedł mi deficyt kaloryczny. Jakieś pomysły ? Bardzo proszę o fachowe porady :)

Staż na siłowni - niecałe 2 lata
Wiek - 29 lat
Masa ciała - 93 kg (cel : ok. 115 kg)
Wzrost - 194 cm
Trening - siłowy (bez kardio) 4-5 razy w tygodniu

JADŁOSPIS

-- Białko WPC na czczo --

8:00 Śniadanie:
Omlet z 4 jaj
4 kromki chleba żytniego razowego z wędliną, pomidor

11:00 II Śniadanie
Szejk z płatów owsianych, maślanki, rodzynek i białka WPC

-- Przedtreningówka i BCAA --
12:30 TRENING

Po treningu banan lub wafle ryżowe

15:00 Obiad
Ryż brązowy
Filet z kurczaka
Mieszanka warzywna

19:00 Kolacja
Makaron świderki
Twaróg półtłusty
Truskawki
Jogurt naturalny

KALORIE BIAŁKO WĘGLOWODANY TŁUSZCZE
SUMA DOBOWA: 3 514,5 kcal 228,0 g 406,8 g 108,4

Jeśli chodzi o zapotrzebowanie przy obecnym trybie życia (mając na celu przybranie na masie) kalkulatory wskazują różnie ale zazwyczaj ponad 4 000 kcal.

Czasami między obiadem a kolację zjadam jakąś rybę z puszki z pieczywem, ale wtedy tego białka już byłoby chyba za dużo :/

Z góry dzięki za pomoc.

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Wstaw diete wg wskazowek :
http://m.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html
Nie wiem dlaczego ustaliłeś sobie tak durny cel ?
Wysłana -
raczej to wpc na czczo zbędne, ale zrób zrzut j/w by zobaczyć czego ile jest
Wysłana -
Dodaję zrzut jadłospisu wg zaleceń :)
Czemu uważasz, że to durny cel ?

Odnośnie wpc na czczo to kierowałem się czyimiś wskazówkami, ze po nocnej głodówce, warto coś takiego na szybko wrzucić po przebudzeniu.







Zmieniony przez - beniowskyy w dniu 2017-06-15 19:39:42
Wysłana -
Nic nie warto wrzucać, śniadanie przecież jesz, wrzuć produkty przed obróbką jak np masz smażony filet to osobno daj surową pierś z kurczaka i olej/smlec czy co innego na czym go smażysz
Wysłana -
Poprawione, rozbite na produkty przed obróbką :)
W takim razie gdzie ulokować tę porcję WPC ?
Co poprawić w jadłospisie ? Czym powodowany jest ten zastój ?



Wysłana -
lepiej ją umiescić po treningu.

Jak na tym rzepaku smażysz to lepiej masło klarowane dać czy popsikać pamem patelnie, margaryne zamien na normalne masło
Co do maślanki daj normalny kefir naturalny a smak owocami sobie sam dopasujesz
aż 20g oleju do usmarzenia tego kurczaka nie jest potzrebne
makaron jest słabym produktem, lepiej dać np kaszę/ ryż
Wysłana -
Bez przesady , dobry makaron na masie jak najbardziej może być .
Wysłana -
anubis84 dzięki za radę, do smarowania kanapek zamienię margarynę na masło. Dobrej jakości olej rzepakowy będzie zły ? Czytałem, że taki rzepak ma lepszy skład od niejednej oliwy z oliwek.
Jeśli chodzi o makaron to staram sie urozmaicać posiłki, dlatego nie wcinam tylko ryżu na okrągło.
W dalszym ciągu chciałbym się dowiedzieć co zrobić z zastojem w masie.. Podbić to jeszcze jakimiś węglami ? Dokupić carbo ? Czy wręcz odwrotnie włączyć jakieś dodatkowe źródło tłuszczów ?


Zmieniony przez - beniowskyy w dniu 2017-06-16 11:02:08
Wysłana -
Chciałbym też dodać, że w pasie mam już 100 cm, bf ok 20 %. Wzrost 194, waga 93. Dlatego z 2 strony też nie chcę zalać się tłuszczem.
Wysłana -
Ale ty na pewno na nim smażysz czy spożywasz osobno, jak osobno to wybieraj tłoczony na zimno nie rafinowany zamiast carbo dodaj owoców tłuszcze teżdelikatnie możesz podbić dodaj kalorii do ok 3500
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź