SFD.pl Inne dyscypliny

Dodaj odpowiedź

Trening na wyskok a suplementy??

Wysłana -
Witam!Mam 17 lat i 190 cm wzrostu. Gram w siatkóweczke już dość długo, mój zasięg w ataku to 320 cm. Już od miesiąca robie trening na wyskok w połowie przez sb ułożony i powiem szczerze że juz efekty widać. Powiedzcie mi czy kreatyna może pomóc jakos pośrednio na wyskok?? Chodzi mi tutaj o branie kreatyny ale przy sumiennym treningu. Jeśli ktos kiedys tego próbował proszę o wypowiedzenie sie na ten temat :) . Pozdro
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Jak najbardziej suplementacja kreatyną i odpowiedni ukierunkowany trening może pomóc w osiągnięciu lepszego wyniku
Wysłana -
jaką polecasz do tego kreatyne?? :)
Wysłana -
Szczerze?
Najtańsza ale sprawdzonej firmy - masz mnóstwo tego wejdź na sklep sfd i spokojnie coś znajdziesz.
Wysłana -
j/Czorcia - przy czystej kreatynie kieruj się ceną. Podaj jaki trening wymyśliłeś.
Wysłana -
jak już powiedziałem trening w pół przygotowany przezemnie ;), a dokładniej to trening siłowy.
Wysłana -
Przysiady ze sztangą, wypady z hantlami, wyskoki na podwyższeniu( u mnie jest to krzesło) , wspięcia na łydkach.. Do tego cwicze brzuch oraz ramiona. ( co też w sposób pośredni wpływa na wyskok). Całość robiona jest w poniedziałek. We wtorki trening siatkówki ( w miare lekki, bardziej taktyczny). Sroda bieganie . Czwartek trening na dynamikę. Piątek znowu bieganie + brzuch+ ramiona. Sobota trening typowo siatkarski. Niedziela wolna. Biorąc pod uwagę, że trening wymyśliłem na podstawie kilkutysięcy wypowiedzi ludzi na temat wyskoku i to że jest robiony narazie tylko 8 razy w miesiący przynosi mi efekty. Myśle, że około 5 cm przybyło. ;) pozdrawiam i licze na wasze wypowiedzi
Wysłana -
Podziel trening na typowo siłowy i plyometrykę, nie łącz jednego i drugiego, to nie CF. Zadaniem plyo jest pobudzenie CUN, a nie zajechanie Cię. W układzie, który podałem, musisz rozbudować część skokową, do siłowej dodaj ćwiczenia dynamiczne (zarzuty, rwania, podrzuty, high pulle itp.).
Wysłana -
Tak naprawde wydaję mi się, że zawsze musi być zachowana odpowiednia merytoryka układu ćwiczeń ale każdy rozkład ćwiczeń działa na każdą osobę inaczej. Tzn jeden może szybciej dojść do poszczególnego celu niż drugi. Na genetykę człowiek nie ma wpływu ;)
Wysłana -
Co rozumiesz przez pojęcie merytoryka ćwiczeń? Jak ma się Twój trening do rozwijania szybkości i siły, które są składową wyskoku, na jednej sesji treningowej, gdzie ani jedna cecha motoryczna, ani druga, nie mogą być maksymalnie dotrenowane? Pomijam fakt braku ćwiczeń rozwijających siłę eksplozywną i cały nieład.
Wysłana -
Merytoryke.. Miałem na myśli prawidłowe wykonywanie ćwiczeń i odpowiednie ułożenie ich.
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź