SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

"Sukces jest największą, dostępną, ludzką zemstą" Dziennik Treningowy Mentalnosc_Grubasa

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

Ilość wyświetleń tematu: 14598

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 33 Wiek 37 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 32372
Witam,
długo się zastanawiałem nad założeniem dziennika treningowego, w końcu się zdecydowałem. Jestem totalnym amatorem, który zafascynował się treningami i zmianą, nową wersją samego siebie, jestem jednym z tych "po sylwestrowych" wynalazków, który jednak został na dłużej.

Coś o mnie, nazywam się Kamil i mam 30 lat, swoją przygodę z siłownią zacząłem na przełomie lutego/marca 2016 roku, od dłuższego czasu miałem się ogarnąć i tak to się przeciągało w czasie, aż w końcu się udało, otrzymałem w ramach prezentu urodzinowego karnet na siłownię, wiadomo, noworoczne postanowienie, wcześniej jakieś tam słomiany zapał, zakupienie dresików, jakaś koszulka, buty i jedziemy z koksem :) Warunki fizyczne mam marne, bo jakieś 162cm wzrostu, przy tym na chwilę obecną waga skacze pomiędzy 62-64kg.