SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

"Pielegnacja urody dla panow ;-)" #2

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2234

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 77 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 802
Witam Fajny artykuł w sumie zdziwiło mnie w nim tylko maseczki do których nigdy mnie nikt nie przekona a tok pozatym to ok. Parę pytań i komentarzy :
1.Po żelu głęboko oczyszczający „skóra wysusza mi się strasznie i kurczy się o kilka rozmiarów" Wydaje mi się że nie mam suchej ani tłustej skóry(ale nie wiem jak się to poznaje sprawdza nie znam się) . Jak jestem padnięty to sobie oczyszczam twarz tylko spirytusem salicylowym od niedawna mam jakiś spirytus kosmetyczny z nagietkiem ale jakoś bardziej pasuje mi ten salicyn i chyba lepiej wysusza wulkany na twarzy co sądzisz o takiej kutacj zastępczej ???
2.Ostatnio chce twarz oczyszczać peelingiem (czy coś w tym stylu ) czy „avon SKIN-SO-SOFT „ -Peeling do ciała nadaje się do tważy
3.Krem - Stosuję jakiś krem do twarzy niby nawilżający i nie tłusty ale Nielubie go używać czasami tak 1, - 2 razy dziennie ale symbolicznie go używam i poszukuje tego co napisałaś matującego na próbe
3.O słonce nie mam czasu się bać
4.Balsam do ciała tylko raz używałem ,po spaleniu na plaży -nigdy więcej
Na upartego balsam może być ale trudno znaleźć taki z normalnym zapachem
5.Antyperspirantat, chyba każdy wie jak działa. Ale golenie to do przedyskutowania .Z tym się zgodzę że z włosów jedzie i trudno je dokładnie umyć (nie wiem czy nawet to jest możliwe tak do końca )A jak się umyje a potem się troche spoci to dużo bardziej śmierdzą nisz po zgoleniu ale według mnie te uczucie kucia nie jest tego warte Maże czasem ale sporadycznie