SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

'Gruby' problem

Ankieta - proszę o pomoc

Płeć Mężczyzna
Wiek 19
Waga 115 po redukcji z 135
Wzrost 183
Cel treningowy Zejść poniżej 100kg
Staż treningowy na siłowni 3 amatorskie miechy
Uprawiane inne sporty FBW
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) Siłownia, full wypas
Dieta Jedzenie do 2k/dzień
Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje) Nadciśnienie, spowodowane byciem grubą świnią
Zażywane suplementy WHEY WPC, witaminki, tran, TREC Clenburexin
Ostatnio przerabiany plan FBW Sakera
Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc) Martwy 50, ławka 30, biceps 7.5, (Wartości podawane wliczając gryf) Przysiadu nie robiłem, ponieważ mam z nim problem nawet bez obciążenia. Przysiady robię na suwnicy z obciążeniem 50kg
Wysłana -
Zapytam najprościej jak potrafię, gdyż zazwyczaj nazbyt się rozpisuje.
Chcę zacząć biegać lecz z powodu wagi po 500 metrach nie wystarcza mi tlenu i mam ból serca spowodowany chyba mocnym i szybkim biciem. Może to być bariera strachu że coś się może stać, dlatego pytam - Czy to normalne wśród grubasków i osób nie doświadczonych? mam to pokonać, i biec mimo to?

Mam jeszcze jedno pytanie, gdyż pracuję po 16 godzin na 'stołku'. Mam możliwość robienia sobie cogodzinnej przerwy, na których najchętniej zrobiłbym jakieś ćwiczenia fizyczne. Robiłem przysiady, lecz z moją wagą kolana troszkę nie chcą współpracować. Macie pomysły na jakąś alternatywę czy próbować po męsku z tymi przysiadami?

Nadmienię jednak dla ludzi którym się nie chciało czytać specyfikacji że po utracie 20kg mam na wadze 115.
Aby podkreślić tragizm sytuacji, zamieszczam sylwetkę w załączniku - jednak proszę osoby o delikatnych nerwach, aby tego nie oglądały. (serio)




Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
witaj, przede wszystkim z tak sporą nadwaga nie powinienes biegac, nie jest to wskazane nie tylko ze wzgledu na prace serca, ale glownie stawow, ktore musza dzwigac spory zapas energii. 10kg nadwagi, to okolo 70kg kompresji na staw wiecej, podczas uderzenia stopy o podloze, wiec latwo mozna obliczyc, jakim przeciazeniom poddac chcesz swoje kolana, biodra, lepsza opcja beda dlugie marsze na start,

badanie kardiologiczne wskazane
Wysłana -
Z tego co piszesz oraz z ankiety, którą wypełniłeś proponuję wejść na bilans 0 i wprowadzić trening FBW 3 x tyg, bazujący na podstawowych ćwiczeniach (siady, ciągi, wiosła, wyciskania)kalorie ucinaj delikatnie wraz ze spadkiem wagi. Bieganie na razie odpuść. Przysiady na suwnicy zastąp zwykłymi, nawet z samą sztangą bez obciążenia. Bieganie przy takiej wadze wbrew pozorom rozwali stawy szybciej niż przysiad. Nad wprowadzeniem dodatkowej aktywności w postaci biegania zastanów się po zredukowaniu smalcu do poziomu poniżej 100 kg. Najważniejsza jednak będzie dieta i to właśnie od niej zacznij przygotowania. Mniej niż 2000 kcal tak jak jadłeś do tej pory, przy Twojej masie to zdecydowanie za mało. Odwiedź dział odżywianie tam uzyskasz konkretną pomoc w zakresie diety.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź