SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dziennik Treningowy Iron Horse Series - mrocznyy

temat działu:

Iron Horse Series

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 10693

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 878 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 38975
Na wstępie chciałbym podziękować firmie IHS za możliwość poprowadzenia dziennika w ich dziale. Postaram się sprostać wymaganiom oraz liczę na udaną współpracę
Nazywam się Kamil mam 23 lata jestem studentem wychowania fizycznego . Jak to student ów kierunku wiadomo, sporo zajęć ogólnorozwojowych. Na dziś dzień ćwiczę na siłowni , trenuję gimnastykę oraz pływam. Są to główne zajęcia jeżeli chodzi o aspekt fizyczny. Do tego dochodzą zajęcia praktyczne na uczelni - ale to swoją drogą.
Cele treningowe:
Głównym celem moich treningów jest ogólno rozwój ciała , uzyskanie jak największej siły w przełożeniu na kg masy ciała. Amatorsko ćwiczę gimnastykę przy wsparciu treningu siłowego.
Wygląd nie jest moim priorytetem , chociaż jako skutek uboczny jego poprawa mile widziana. Przy odpowiednim odżywianiu i treningu jest to do osiągnięcia.


Po tygodniowej przerwie wracam do treningów. Po zakończeniu wcześniejszego okresu treningowego czas na małe zmiany. Wcześniejsze 7 tygodnie treningu siłowego opierały się na sostunkowo dużym przedziale powtórzeń( w celu przygotowania/podbudowy do tego planu) , teraz będę starał się dodawać kg na rzecz powtórzeń. Cykl treningowy zamierzam pociągnąć 10 tygodni. Przy dobrym odżywaniu/regeneracji jest to w moim zasięgu. Zobaczymy jak będzie szło w trakcie.
Zaznaczam , że w ćwiczeniach przysiad i Mc będzie trochę inaczej , z uwagi na operację kolana ,która miała miejsce w czerwcu. Także nie można szaleć w tym temacie.