SFD.pl Po 35 roku życia

Dodaj odpowiedź

''CIĘŻAR MUSI BYĆ CIĘŻKI '--czyli walka o sylwetke

Wysłana -
Witam serdecznie--mam na imię Marek
rocznik --1959 ,mieszkam w miasteczku Jawor -dolny śląsk
żona plus 3-ech dorosłych synów
obecnie na rencie ( --głodowa
ćwiczę sam w domu -a pasja do ciężarów wynikła z sytuacji życiowej jaka mnie spotkała w 1998r-wypadek spowodował zmianę stylu życia -wcześniej po pracy ,piłka ręczna ,siatkowa,uczyłem młodzież skoku wzwyż i w dal (trudną młodzież)
w roku 2001 gdy już mogłem chodzić tylko z 1-na kulą zakupiłem mały atlasik ze stosem 50kg i troszkę na nim ćwiczyłem
dzieci dorastały-brak środków do życia zmusił mnie do szukania pracy -udało mi się lecz praca ciągle w delegacji -- ćwiczenia zostały na zimę ,dokupywałem hantle ,gryfy i zimami ćwiczyłem w 2011 roku zmieniłem sprzęt do ćwiczeń teraz mam bramę
założyłęm konto na sdf i stało się --w skrócie rok 2012 -szpitale i reperacje nogi --a w roku 2013 amputacja poniżej kolana
od jesieni 2013 ćwiczę bez dłuższych przerw tylko regeneracja lub wyjazd z żoną ,nadszedł czas na poważną walkę nigdy nie robiłęm redukcji ,plany treningowe sam sobie układam nie wiem czy są dobre lecz kocham to zmęczenie i walkę z samym--obecnie chcę zrobić redukcję na razie plan 3-rzy miesięczny ,diety uczę się od 7-miu tygodni --i są już efekty minus 2kg ,moja dieta na razie nie opiera sie na określonych wartościach dostarczania b,ww i t - staram sie aby niebyły za duże różnice w codziennej diecie moje zapotrzebowanie kaloryczne ustawiłem sobie na około 2500cal -a treningi od tego tygodnia zaczynam 5 razy na tydzień
dzisiejsza waga 96 kg
pas 102 lużno -na baczność 98 -wciągnięty 92
biceps-prawy 46 --lewy 44,5 (zerwany rok temu przyczep)
klatka piersiowa-pod pachami luz 127 -napięta 132,5
nogi chore (
to zaczynamy za chwil kilka dzisiejszy trening
proszę o porady sugestie itp --pozdrawiam marek




Zmieniony przez - masti w dniu 2016-03-08 18:56:39

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
trening nr 1
1 WYCISKANIE -SKOS GÓRA .2 WYCISKANIE HANTLI PŁASKO
1SERIA -- 20X56 4 X 10 X 32KG
2 12X71
3 10X81 3 WYCISKANIE SKOS DÓŁ
4 8X86 3X10X81
5 6X90

4.SIEDZĄC WYPYCHANIE W BRAMIE
4 SERIE PO 10 -60 KG NA STRONĘ ---przy następnym treningu tego typu robię zdjęcie
5 ROZPIĘTKI W BRAMIE -GÓRNY WYCIĄG
4 X 12X12kg na stronę
przerwy pomiędzy seriami 90 sek ,pomiedzy ćwiczeniami 120-150-sek związane to jest z przebudową
trening wraz z rozgrzewką trwał ponad 90 minut i było ciężko koszulka mokra


Zmieniony przez - Jawor50 w dniu 2016-03-07 20:31:40
Wysłana -
Nie pisz szybkiej odpowiedzi, tylko tą niżej, bo opanować ten enter to problem jest :P :) Niedaleko mnie mieszkasz, niecałe 50 km. Będę zaglądał, powodzenia.
Wysłana -
czy ze względu na "kontuzję" przewidujesz trening nóg? jak w tej kwestii to wygląda bo plecy fajnie się prezentują. jak zerwałeś biceps?
Wysłana -
Aha, nic nie wiem z rozpiski :)
Wysłana -
Gwid --nogi mam słabe i chore-dochodzi lipna proteza --więc trening nóg odpada dla mnie wiosłowanie na plecy stojąc to już wielkie wyzwanie ,podczas wysiłku w nogach 'krew wrze' i nie ma na to rady
biceps zerwałem podczas wiosłowania podchwytem --strzeliło jak łamana gałaż -jest roznica pomiędzy bicepsami ,a i z ciężarem już gorzej -teraz powoli nadrabiam --spadek siły po dojściu bicka do jakiej takiej formy był około 20-25 %
Wysłana -
ławkę łamaną masz? jeśli tak to wiosło niezagrożone i nogi odciążysz. ile miałeś na sztandze że biceps strzelił? leciał 1RM czy jak to się stało??
Wysłana -
sylwetka i i moja samotnia













Wysłana -
fajna siłka, masa dość spora
będę zaglądał, powodzenia
Wysłana -
No z takim tytułem dziennika, to musowo trzeba podglądać. BAry, klata i kaptury


Zmieniony przez - fanslaska w dniu 2016-03-08 00:12:01
Wysłana -
Też się zadziwiłem oglądając Twoje zdjęcia!
Jestem pod wrażeniem!
Strona 1 z 227
Dodaj odpowiedź