SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

BLOG KONKURSOWY: "Zabawa w stylu Crossfit" by Bahama

temat działu:

Strength & Endurance

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3125

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 19 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 473
Siemka :)
Jeśli nie ma przeciwskazań i głosów sprzeciwu to chciałbym dołączyć do zabawy.

Kilka słów o mnie :

Mam 22 lata i jestem piłkarzem amatorem. Obecnie przygotowuję się do startu sezonu, który będzie miał miejsce za 4 tygodnie. Na siłowni pracuje w okresach przygotowawczych od paru lat ( 3 razy po 6 w tygodni w roku). Kilka lat temu doznałem dwukrotnie złamania kości przedramienia z przemieszczeniem przez to 1,5 roku nie grałem a konsekwencją złamań jest to, że nie mogę wykonywać pełnych zakresów ruchów w nadgarstku czyli nie jestem w stanie wykonywać np. podciągania podchwytem i innych ćwiczeń związanych z tym chwytem. Przed złamaniem nie ćwiczyłem wogóle na siłowni czyli gdzieś przed 17 rokiem życia. Lewa ręka (ta po złamaniu) jest słabsza od prawej.

Metryczka :
Wiek : 22
Wzrost : 178cm.
Waga : 75kg.
Pas : 85cm.
Klatka : 96 cm
Biceps: Prawy - 36cm., Lewy - 34,5cm
Przedramię: P - 31cm, L - 29,5cm.
Udo : 59cm.

Osiągi :
Przysiad ze sztangą : 130kg.
Martwy ciąg : 120kg.
Wyciskanie sztangi leżąc : 85kg.

Zdjęcia :






Wstęp do treningu :

W tygodniu trenuje czysto piłkarsko 3 razy i do tego sparing w weekend (później mecze). Do 11 sierpnia będe trenował tym systemem :
PN - CF
WT - FBW
ŚR - dnt
CZW - CF
PT - FBW
SB - dnt
ND - dnt
W zależności od poziomu zmęczenia być może będzie to PN i PT zabawa w CrossFit a środa FBW. Reszta to dni nietreningowe. Poziom zmęczenia może być różny bo ponadto, ze gram w piłkę to jeszcze trenuje juniorów oraz pracuje. Plan jest taki a żeby do sezonu nabrać formy wytrzymałościowo - szybkościowej oraz zrzucić troszkę tłuszczyku.


Dieta :